Проєкт інформаційної системи формування навчального контенту для вивчення технологій програмування

Автор: Околович Остап Іванович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Актуальність теми. У сучасних умовах постійно зростає кількість навчальних закладів, які доповнюють традиційні форми навчання дистанційним. Тим більше, що сьогодні більшість молодих людей вільно володіють персональним комп’ютером і вміло використовують відомості, отримані з мережі Інтернет; їм зручніше заглянути в глобальну мережу, ніж шукати цікавий для вивчення матеріал у традиційній друкованій навчальній літературі. Тому актуальним є впровадження інформаційних технологій в систему освіти. Інформатизація освіти і зростаючі вимоги до якості та кількості висококваліфікованих фахівців призводять до необхідності розробки та впровадження інноваційних освітніх методик і технологій, що сприяють появі нових форм навчання, не обмежених у просторі та часі. Цим вимогам відповідає ідея віртуального навчання, яке дає змогу отримувати якісну освіту через мережу Інтернет незалежно від географічного місця розташування користувача системи, без відриву від роботи та з урахуванням індивідуальної освітньої траєкторії. Мета і задачі дослідження. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є створення та розробка плану проекту віртуального навчального середовища для вивчення технологій програмування. Для досягнення мети в роботі поставлено такі завдання: 1. Провести аналітичний огляд сучасних літературних та наукових джерел за тематикою магістерської кваліфікаційної роботи; 2. Здійснити аналіз проблеми та обґрунтувати можливості її вирішення; 3. За результатами аналізу проблеми сформувати перелік вимог та обмежень до проектованої системи, визначити обсяг проекту; 4. Розробити детальний план проекту, визначити структуру завдань проекту (WBS), здійснити аналіз ризиків; 5. Описати та реалізувати проектне завдання, провести контроль якості виконання проекту. 6. Представити результати виконання проекту та реалізації програмного забезпечення. Об’єкт дослідження: процес розробки проекту дистанційного навчання на базі віртуального навчального середовища. Предмет дослідження: організація віртуального навчального середовища для вивчення технологій програмування. Практичне значення одержаних результатів. Результати магістерської кваліфікаційної роботи можуть використовуватись при проектуванні та розробці систем дистанційного навчання. Структура роботи. Магістерська кваліфікаційна робота складається із вступу, шести розділів основної частини роботи, висновків, списку використаних джерел, анотації та додатків. Загальний обсяг роботи становить 102 сторінки друкованого тексту.