Розробка інтелектуального середовища для підвищення ефективності навчання в процесі виконання робочих завдань
Автор: Гриньків Юрій Віталійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Системне проектування
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Гриньків Ю.В., Керницький А.Б. (керівник). Розробка інтелектуального середовища для підвищення ефективності навчання в процесі виконання робочих завдань. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2023. Розширена анотація. Інтелектуальне середовище навчання – засіб, який дозволяє студентам та працівникам отримувати персоналізоване навчання, аналізувати результат та покращувати свої професійні навички в реальному часі [1]. До ключових елементів систем, які забезпечують інтелектуальне навчання входять системи штучного інтелекту, інтерактивні платформи, адаптивні алгоритми та інші інноваційні технології. Розширення для браузера Chrome – програмне забезпечення, яке встановлюється у веб-браузер. Основне завдання веб-розширень полягає у додаванні нового функціоналу або розширенні уже наявного. Для розробки та підтримки веб-плагінів для браузера Chrome необхідно використовувати офіційну документацію [2]. У цій роботі описано дослідження та аналіз сфери інтелектуальних середовищ навчання та процес створення системи, яка повинне виконувати функції представлення потрібних знань користувачу та дозволяти отримувати нові знання, відповідно до останніх вподобаних статей, з використанням API штучного інтелекту OpenAI. Об’єкт дослідження – система, яка створена для представлення нових знань та інформації користувачам веб-браузера Chrome. Предмет дослідження – інтелектуальне середовище для підвищення ефективності навчання в процесі виконання робочих завдань Мета роботи: аналіз основних завдань та методів навчання, які використовуються у інтелектуальних середовищах навчання та створення інтелектуальної системи для представлення необхідної інформації для користувача, шляхом аналізу вмісту сторінки та її посилання. Практичне застосування: створене інтелектуальне середовище забезпечує можливість користувачам браузера Chrome отримувати знання та інформацію під час виконання робочих завдань. Це забезпечується шляхом представлення користувачеві статей безпосередньо під час роботи у браузері. Веб-плагін впроваджує категорії та статті у відкриту веб-сторінку, що дозволяє мінімально відривати увагу користувача від робочого процесу. Ключові слова: інтелектуальне навчальне середовище, штучний інтелект, браузер, chrome, extension. Загальний об’єм: 110 сторінок, з них 2 додатки обсягом 27 сторінок, 31 рисунок, 6 рамок. Перелік використаних джерел. [1] V. Terzieva та ін. Towards a design of an intelligent educational system. ScienceDirect. 2021. С. 363–368. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S240589632101911X. [2] Building chrome extension. URL: https://developer.chrome.com/docs/extensions/