Проєкт системи для формування опитувальників для студентів на базі штучного інтелекту
Автор: Гера Володимир Ярославович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Мета та завдання магістерської кваліфікаційної роботи – розроблення інформаційної системи для формування опитувальників для студентів на базі штучного інтелекту. Реалізація такого проекту буде слушним доповненням для закладів вищої освіти та безумовно полегшить вирішення організаційних та навчальних питань студентів. Для досягнення мети необхідно виконати такі завдання: - здійснити аналіз літературних джерел та розглянути теоретичні аспекти поняття інформаційних систем, їхню розробку та особливості функціонування; - виділити основні характеристики проекту, процесів управління та планування проектів; - визначити основні проектні вимоги для проектованої системи; - описати процес розробки проектів; - описати життєвий цикл проекту; - дослідити використання UML діаграм для проектованої системи; - провести системний аналіз обраної предметної області з метою визначення необхідності інформаційної системи; - охарактеризувати призначення, цілі та реалізацію розроблюваної інформаційної системи; Отриманий в результаті дослідження проект ІС для формування опитувальників для студентів на базі штучного інтелекту може стати дієвим інструментом для оптимізації процесів в університетах з точки зору студентів, викладачів та адміністрації закладів вищої освіти. Дана система може бути одним з критеріїв покращення загального іміджу університету серед абітурієнтів. Завдяки проектованій системі будуть заощаджені трудові ресурси університету. Об’єкт дослідження – процес розроблення проекту системи для формування опитувальників для студентів на базі штучного інтелекту. Предмет дослідження – проект інформаційної системи для формування опитувальників для студентів на базі штучного інтелекту. Проект, розроблений на платформах .NET 6 і Angular, має за мету покращення та оптимізацію роботи викладачів в навчальних закладах. Основною інновацією цього проекту є використання штучного інтелекту GPT-4 для перевірки правильності відповідей, які надають студенти, звільняючи викладачів від необхідності ручної перевірки. Основна робота проекту включає наступні аспекти: В системі передбачено три основні ролі: адміністратор, викладач і студент. Адміністратор відповідає за управління системою, включаючи налаштування параметрів інтеграції з GPT-4, створення та управління університетами, навчальними дисциплінами та користувачами. Викладач має можливість створювати, редагувати та керувати курсами та оцінювати студентів, використовуючи допомогу штучного інтелекту для перевірки відповідей. Студент може брати участь у курсах, відповідати на запитання та отримувати зворотний зв’язок. Ключові слова: інформаційні технології, управління проектами, системний аналіз, інформаційна система.