Оптимізація управління інтегрованим логістичним обслуговуванням ТОВ "ЛАЙТ ПАРК"

Автор: Марець Андрій Тарасович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Марець А. Т., Чорнописька Н.В. (керівник). Оптимізація управління інтегрованим логістичним обслуговуванням ТОВ "ЛАЙТ ПАРК". Магістерська кваліфікаційна робота – Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2024. Розширена анотація Обґрунтованість, результативність і прозорість управлінських рішень у системі логістичного обслуговування бізнес-процесів залежать від своєчасності та точності інформаційних даних про результати діяльності різних підсистем і організаційних ланок підприємств, які безпосередньо задіяні у процесі реалізації замовлень клієнтів [1]. Потреба в оптимізації та вдосконаленні бізнес-процесів виникає в компанії будь якої галузі та сфери діяльності. Зазвичай це визначається новими стратегічними цілями компанії, необхідністю впровадження сучасних технологій, змінами зовнішнього середовища та необхідністю ефективно працювати в умовах жорсткої конкуренції [2]. Крім того, оптимізація логістичних процесів сприяє покращенню обслуговування клієнтів. Швидка та точна доставка товарів є однією з ключових складових успіху комерційної діяльності. Застосування сучасних інструментів і технологій, таких як автоматизовані системи управління складами і транспортом, дозволяє забезпечити швидку обробку замовлень та вчасну доставку товарів клієнтам [3]. Сьогодні клієнти трактують ціну, технічні характеристику товарів та їх якість як елементи стабільні, тому клієнти приймаючи рішення про закупівлю товарів чи послуг, оцінюють сукупну пропозиції оцінюючи рівень обслуговування [4]. Промислові та інші підприємства, щоб забезпечити високий рівень обслуговування, повинні налагодити інтегроване управління обслуговування клієнтів в ланцюгу поставок та розробити ефективну систему обслуговування клієнтів, що є визначальним чинником успішного функціонування на ринку на тривалу перспективу [5]. Мета дослідження – обґрунтувати теоретичні положення, розробити методичні підходи і практичні рекомендації щодо управління інтегрованим обслуговуванням клієнтів підприємства індивідуального виробництва. Об’єктом дослідження є процеси обслуговування клієнтів підприємств індивідуального виробництва. Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні засади інтегрованого управління обслуговування клієнтів підприємств індивідуального виробництва. Методи дослідження. Під час дослідження використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи дослідження: семантичний метод для доповнення категорійного апарату та для побудови моделі прийняття спільних рішень підприємства з ключовим клієнтом; історичний – для дослідження особливостей трансформації обслуговування клієнтів; аналізу, синтезу та порівняння –з метою вивчення об’єкта та предмета дослідження (всі розділи дисертації); ситуаційний – для аналізу діяльності виробників обладнання для вуличного освітлення; методи анкетування – для маркетингових дослідження потреб клієнтів; матричний – для побудови матриці оцінювання рівня обслуговування; графічний – для наочного подання теоретичного, методичного і прикладного матеріалу дисертації. Інформаційною базою дослідження слугували нормативно-правові акти, які регулюють діяльність суб’єктів ринку вуличного освітлення; офіційна статистика органів Держкомстату України; бухгалтерський та фінансово-господарський звіт та інші інформаційні матеріали досліджуваного підприємства; дані первинних та вторинних досліджень; результати експертне опитування та інші аналітичні матеріали автора. Практична значущість полягає у впровадженні логістичних рішень у діяльність компанії щодо стратегічного управління якістю логістичного обслуговування клієнтів ТОВ "ЛАЙТ ПАРК" на основі визначної пріоритетності критеріїв. Наукова новизна одержаних результатів. Виконавши поставлену мету та завдання, у магістерській роботі наведено теоретико-прикладні аспекти інтегрованого управління обслуговуванням клієнтів, виявлено конфігурацію основних причин порушення ланцюгів поставок та досліджено їх вплив на рівень обслуговування клієнтів на ринку вуличного освітлення. Обґрунтовано вибір стратегії обслуговування клієнтів на основі застосування ключових логістичних умінь. Ключові слова: логістичні рішення, управління логістикою, логістична стратегія, обслуговування клієнтів, інтегровані ланцюги поставок. 1. Цимбалістова О.А., Харченко М.В. Юденко Є.В. (2023) Інформаційні технології в системі логістичного обслуговування бізнес-процесів / Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління DOI: https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-6-25 2. Багорка М.О., Ільченко Т. В., Кравець О. В. (2023) Місце менеджменту в системі управління підприємством / Економіка та суспільство. Випуск № 53 / 2023 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-40 3. Савицький Е. Е. (2023) Вплив оптимізації логістичних процесів на ефективність комерційної діяльності підприємства / Економіка та суспільство. - Випуск № 52. 2023. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-47 4. Наконечна Т.В. (2018) Моделювання рівня обслуговування клієнтів промислових підприємств / Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Парус», 2018. – С. 217-280 5. Наконечна Т.В., Крикавський Є.В. (2019) Особливості обслуговування клієнтів виробничих підприємств / Науковий журнал. Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. – Харків. 2019. - №2 (28). – с. 41 – 44.