Дослідження та розвиток системи е-комерції ПП «Міст»

Автор: Подоба Марія Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Дипломна робота присвячена розробленню теоретико-методичних та практичних рекомендацій з розвитку системи е-комерції ПП «Міст». Актуальність. Електронна комерція розвивається дедалі стрімкішими темпами і швидко вторгається в усі сфери людської діяльності. У контексті таких реалій усвідомлюється потреба як модернізації, так і зміни економічного аспекту життя суспільства. У світлі цих тенденцій сучасний бізнес зосереджений на застосуванні передових технологій виробництва та розвитку багатьох наукових концепцій. Об’єктом дослідження виступає ПП «Міст», основними напрямками діяльності підприємства є торгівля декоративними тканинами провідних світових виробників оптом і в роздріб, текстильне дизайнерське оформлення інтер’єру за індивідуальним замовленням, професійне пошиття постільної білизни та гардин, розробка і реалізація проектів по текстильному оформленню адміністративних приміщень, готелів, ресторанів та інших об’єктів. Предметом дослідження є система е-комерції ПП «Міст». Магістерська кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У першому розділі висвітлені теоретичні засади функціонування електронної комерції в Україні, охарактеризовано світовий ринку роздрібної електронної комерції, представлена модель можливого розв’язання проблеми розвитку системи е-комерції підприємства. У другому розділі надана загальна характеристика ПП «Міст», проведений аналіз його фінансового стану та витрат. ПП «Міст" працює на українському ринку текстильної продукції, дизайну та швейних послуг з 2011 року. ПП «Міст» керується чинним законодавством України, Статутом, внутрішніми правилами, регламентами, іншими локальними актами товариства. У третьому розділі висвітлені концептуальні засади корегування маркетингової стратегії з врахуванням напрямів розвитку системи е-комерції ПП «Міст», обґрунтовано ідеї та надані рекомендацій щодо впровадження розробленого заходу ПП «Міст», наведено економічне обґрунтування впровадження розробленого заходу ПП «Міст». Запропоновано реалізувати модель е-комерції бізнес-до-споживача (B2C), а саме створити сайт, який дещо відрізняється від основного сайту ПП «Міст», який носить більш інформативний характер і не виступає торговим онлайн-майданчиком, на якому споживачі зможуть порівнювати вартість аналогічних товарів конкурентів, вивчати переваги та недоліки продукції ПП «Міст» та здійснювати онлайн-покупки. Ключові слова: е-комерція, споживач, стратегія розвитку, конкуренція, економічна ефективність. Перелік основних літературних джерел: 1. Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2011. 216 с. 2. Ткаченко А., Ставицький О. Напрями та стратегії розвитку електронної комерції в Україні. Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених. 2017. Вип. 11. С. 6. 3. Treese C., Stewart L. Designing Systems for Internet Commerce. AddisonWesley Professional. Subsequent edition, 2002. 83 p. 4. Плескач В., Затонацька Т. Електронна комерція: підручник. Київ: Знання, 2017. 535 с. 5. Яценко О., Грязіна А., Шевчик О. Електронна комерція як елемент глобальної торговельної системи. Актуальні проблеми економіки. 2019. №8(218). С. 4-15.