Дослідження та удосконалення асортиментної політики ТОВ «Стоматологічна клініка «Дентіно».
Автор: Висоцький Андрій Олександрович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Дипломна робота присвячена розробленню теоретико-методичних та практичних рекомендацій з розроблення та удосконалення асортиментної політики ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» . Актуальність. Асортиментна політика займає найважливіше місце в товарній політиці будь-якого підприємства. Грамотно складений асортимент товарів та послуг дозволяє залучити платоспроможного покупця і досягти головної мети підприємницької діяльності - отримання максимально можливого прибутку. Асортимент і його різноманітність - мало не найважливіший елемент товарної політики будь-якого підприємства. Його величина і якісне задоволення потреб клієнтів тісно пов’язані, саме тому працювати над формуванням асортименту потрібно кожній компанії, незалежно від її розміру і пропонованих товарів або послуг. Тому дослідження шляхів та методів оптимізації асортименту підприємств є актуальним, набуває особливої значущості та практичної цінності. Мета і задачі дослідження. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування процесу управління асортиментною політикою підприємства та визначення напрямів її удосконалення. Об’єктом дослідження є асортиментна політика ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» . Предметом дослідження є теоретичні та методологічні основи удосконалення асортиментної політики підприємства. Магістерська кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У першому розділі «Теоретико-методичні основи управління асортиментної політикою підприємства». Виділені аспекти проблеми дослідження та удосконалення асортиментної політики, які досліджені вітчизняними та зарубіжними вченими, охарактеризовані проблеми удосконалення асортиментної політики підприємства, які є недослідженими, або досліджені фрагментарно, а також представлена модель можливого розв’язання проблеми удосконалення асортиментної політики ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» . У другому розділі «Аналіз фінансової діяльності та асортиментної політики ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» представлена загальна характеристика діяльності підприємства, проведений аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» та аналіз даних щодо розроблення та удосконалення асортиментної політики ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» . У третьому розділі «Напрями удосконалення асортиментної політики ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» з урахуванням змін ринкової кон’юнктури» висвітлені концептуальні засади корегування маркетингової стратегії з врахуванням напрямів удосконалення асортиментної політики, представлені розроблені напрями щодо удосконалення асортиментної політики фірми, прогнозовано тенденції зміни економічної ефективності діяльності ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» в умовах реалізації запропонованих заходів. Наукова новизна отриманих результатів відображає наукові результати, які були отримані в результаті виконання кваліфікаційної магістерської роботи. Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Стоматологічна студія Dentino» дозволить збільшити валовий прибуток, знизити собівартість виготовлених товарів та забезпечити досліджуваному підприємству економічний ефект у розмірі 3883,14 тис.грн. Ключові слова: асортиментна політика, асортимент, економічна ефективність, зниження собівартості, ефективність. Перелік основних літературних джерел: 1.Діденко Є.О. Управління асортиментною політикою підприємства [Електронний ресурс] / Є.О. Діденко, Д.С. Савельєв // Ефективна економіка. - 2020. №3. Режим доступу: http:// www.economy.nayka.com.ua/?op=1. 2.Касич А.О. Управління конкурентними перевагами підприємства / Касич А.О., Харькова Ж.В. // Економічний аналіз. – 2021. –№ 2, Том 25. – С. 79-85. 3.Ліпич Л.Г. Формування стратегій розвитку підприємств на засадах прогнозування кон’юнктури ринку: [монографія] / Л.Г. Ліпич, В.В. Левицький, О.В. Кощій. – Луцьк : РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2013. 168 с. 4.Троян А.В. Особливості асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / А.В. Троян // Ефективна економіка. - 2019. - № 1. - Режим доступу: http:// http:// www.economy.nayka.com.ua/?op= 1 &z=2708.