Дослідження та удосконалення управління якістю торговельного підприємства на прикладі ТОВ «Айс-Крім Сервіс»

Автор: Павлів Володимир Ігорович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Сьогодні на ринку великий попит спостерігається на продукти найвищої якості. Конкуренція впливає не лише на технологію та склад товарів, а й на галузі моделювання, стилю та дизайну продукції, піднімаючи її на новий рівень. Змагання за виробництво та реалізацію високоякісних товарів також вимагає дотримання найвищих стандартів. Це підкреслює важливість методів забезпечення якості, які сприяють впровадженню нових підходів до політики якості, щоб відповідати ростущим вимогам ринку. Управління якістю на підприємствах України викликає певні труднощі. Розвиток експортних відносин підкреслив, що виробництво вітчизняних підприємств має низьку конкурентоспроможність на світовому ринку, особливо щодо якості. Тому вирішення проблеми забезпечення якості продукції стає ключовим завданням. З розвитком науково-технічного прогресу проблема якості стає складнішою, і традиційні методи її вирішення практично стають непридатними. Необхідний комплексний, системний підхід, який може бути успішно реалізований тільки в рамках тотальної системи управління якістю. Отже, проблема забезпечення якості продукції є складною і включає науковий, технічний, економічний і соціальний аспекти. Вирішення цієї проблеми вимагає участі висококваліфікованих фахівців, які володіють сучасними методами управління якістю. Зазначено, що це стосується не тільки державного чи приватного сектору, а і великих підприємств, малого і середнього бізнесу, оскільки загальні принципи забезпечення якості продукції і послуг є універсальними і не залежать від розміру підприємства. Об’єктом нашого аналізу є процес управління якістю продукції на підприємствах харчової промисловості. Предметом нашого дослідження є широкий спектр теоретичних та практичних питань, пов’язаних із системним управлінням якістю продукції на ТОВ «Айс-Крім Сервіс». Мета нашої магістерської роботи полягає в поглибленні розуміння та узагальненні теоретичних та методичних засад системного управління якістю продукції харчової промисловості та розробці конкретних заходів для підвищення якості робіт та послуг на підприємстві ТОВ «Айс-Крім Сервіс», з належним обґрунтуванням. Для досягнення цих цілей ми вирішили такі завдання: ? Провели аналіз теоретичних та методичних аспектів якості та управління якістю продукції. ? Виконали порівняльний аналіз систем якості вітчизняних та іноземних компаній, і висвітлили основні напрямки вдосконалення системного управління якістю. ? Проаналізували існуючу систему управління якістю на підприємстві та визначили ключові фактори, що впливають на її ефективність. ? Розробили та економічно обґрунтували конкретні заходи з впровадження системного управління якістю продукції на обраному підприємстві. ? Здійснили оцінку впливу запропонованих заходів на основні показники діяльності підприємства. Дослідження базується на концепціях сучасної економічної теорії та висловленнях вчених у галузі управління якістю. Методологічною основою є теоретичне узагальнення та порівняння для уточнення термінів управління витратами на забезпечення якості продукції. Для аналізу емпіричних даних та вивчення особливостей забезпечення якості продукції в умовах ринку використовувався статистичний аналіз. Ключові слова: морозиво, якість, конкурентоспроможність, безпечність, замінники молочного жиру, біологічна цінність, фрезерування, гідрогенізація, барвники, збитість.