Дослідження та удосконалення системи е-комерції ТОВ «Будмонтаж-Я».
Автор: Гриновець Маркіян Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Гриновець М.В., Князь С.В.(керівник роботи). Дослідження та удосконалення системи е-комерції ТОВ «Будмонтаж-Я». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка». – 2023р. Електронні системи автоматизують багато бізнес-процесів, від замовлення та оплати до управління запасами. Це зменшує ручну працю та покращує ефективність операцій. Вони дозволяють підприємствам швидко реагувати на зміни в умовах ринку, мінімізуючи час на внесення змін у продукцію, ціни чи маркетингові стратегії. Враховуючи ці аспекти, використання систем е-комерції стає стратегічно важливим для підприємства, що підтверджує актуальність дослідження. Об’єктом дослідження є Товариство з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж-Я», яке працює на ринку будівельних матеріалів. Предметом дослідження є комплекс теоретичних аспектів, методичних положень та практичних рекомендацій щодо дослідження систем е-комерції підприємства ТОВ «Будмонтаж-Я». Метою написання магістерської кваліфікаційної роботи є розроблення рекомендацій щодо удосконалення системи е-комерції ТОВ «Будмонтаж-Я». Для досягнення зазначеної мети доцільно зосередити увагу на вирішенні таких завдань: - проаналізувати теоретичні аспекти дослідження концепцій е-комерції; - проаналізувати етапи розвитку систем е-комерції; - проаналізувати нормативно-правове законодавство, яке регулює діяльність е-комерції; - подати загальну характеристику діяльності ТОВ «Будмонтаж-Я» і здійснити аналіз його фінансово-господарської діяльності за 2021-2022 рр.; - проаналізувати існуючу систему е-комерції ТОВ «Будмонтаж-Я»; - дослідити використання новітніх технологій у сфері е-комерції; - дослідити формування нових вимог до системи е-комерції ТОВ «Будмонтаж-Я»; - оцінити ефективність та порівняти з попередньою системою е-комерції ТОВ «Будмонтаж-Я». Методи дослідження. Під час написання магістерської кваліфікаційної роботи були використані такі методи дослідження: - структурно-логічний метод – для визначення змісту магістерської кваліфікаційної роботи; - метод узагальнення – для уточнення трактування поняття «е-комерція», виокремлення етапів розвитку систем е-комерції; - методи аналізу і синтезу – для обґрунтування теоретичних положень та практичних рекомендацій; - економіко-математичні методи – для здійснення фінансово-господарського аналізу діяльності ТОВ «Будмонтаж-Я»; - метод прогнозування - використано при наданні пропозицій щодо удосконалення систем е-комерції; - метод бізнес-планування - для обґрунтування доцільності удосконалення е-комерції; - графічно-аналітичний метод – для наочної ілюстрації досліджуваних явищ та процесів за допомогою рисунків та діаграм. Інформаційно-аналітичною основою магістерської кваліфікаційної роботи є наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, інформаційно-довідкова, навчально-методична література, матеріали періодичних видань, відповідні положення законодавчих та нормативних актів України, статистичні звіти та огляди Державної служби статистики України, дані фінансової та управлінської звітності ТОВ «Будмонтаж-Я», інформаційні ресурси із мережі Інтернет та результати аналітичних досліджень і розрахунків автора. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: удосконалено: • оцінку ефективності системи е-комерції підприємства у порівнянні отриманого значення з старою системою; дістало подальшого розвитку: • підхід до визначення поняття е-комерція в контексті багатоаспектності та широкого застосування цього поняття; Практичне значення одержаних результатів полягає в конкретних пропозиціях щодо удосконалення системи е-комерції. Ключові слова: е-комерція, інтернет, інтернет-сайт, управління, прибуток, фінансові результати.