Дослідження та розвиток партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК»» в умовах зовнішньоекономічної діяльності
Автор: Доскач Діана Ярославівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: За умов значного дефіциту необхідних коштів (в т.ч. й державних та приватних) запровадження інноваційних, прогресивних механізмів співробітництва, партнерства між державою (в особі її органів, зокрема митних), місцевими органами влади, владою і приватним бізнесом, залучення приватного (передусім іноземного) інвестування у всі сфери економічної діяльності стане викликом часу [1, 2, 3]. Розглядаючи перспективи формування та подальшого ефективного і гармонійного розвитку партнерських взаємовідносин підприємств в умовах зовнішньоекономічної діяльності доцільно зупинитися на тому, що найголовнішим завданням, що постає перед вітчизняною економікою в контекстах війни з росією та глобалізаційними повсемісними процесами, виступає розбудова конкурентоспроможного вітчизняного підприємницького сектору, військово-промислового сектору, енергетичного сектору тощо [4, 5, 6, 7]. Саме тому дана тема є актуальною та своєчасною для дослідження. Економічне партнерство ґрунтуватиметься [3, 9] на взаємовигідних взаєминах сторін - партнерів із «частковою участю капіталів, спільної праці у реалізуванні операцій, проєктів, програм тощо у підприємницькій сфері». Все це має відбуватися на «підставі укладання двох- та багато-сторонніх договорів (угод, контрактів, домовленостях та ін.), якими визначаються права, обов’язки, зобов’язання, відповідальність всіх задіяних у співробітництві/партнерстві сторін, порядок, обсяги фінансової участі, порядок використання та розподілення прибутків» [1, 2, 8, 9, 10]. Об’єкт дослідження – ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК», розвиток партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Предмет дослідження – процеси розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Мета дослідження – дослідження та розвиток партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Робота складається з трьох розділів: теоретичного, аналітичного, рекомендаційного. В першому розділі подано огляд літературних джерел та аналіз і оцінювання нормативно-правової бази за проблемою розвитку партнерських взаємовідносин в умовах зовнішньоекономічної діяльності підприємств. В другому розділі проведено характеристику діяльності ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК». Дано характеристику системи управління, менеджменту ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК». В роботі проаналізовано проблеми розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Здійснено аналізування факторів впливу на розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. До основних проблем розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності відносяться такі: відсутність чіткої методології активізування партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності та невпорядкованість процесу розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності Третій розділ роботи присвячений комплексному заходу із розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Для розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності запропоновано комплексний захід. Перший захід: розроблення та застосування моделі активізування розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Другий захід: формування поетапного процесу розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Впровадження вказаних заходів сприятиме розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Завершують роботу детальні висновки щодо розвитку партнерських взаємовідносин ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГРІТЕК» в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Ключові слова – партнер, партнерство, партнерські взаємовідносини, імпорт, зовнішньоекономічна діяльність. Перелік використаних літературних джерел. 1. Kaliuha, E., Pabat, V., Vytvytska, O., Shpak, N., Sroka, W. (2022). Organizational and methodological pension security systems of the country and the way their improvement. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 5(46), pp. 438–452 2. Kopytko, M., Zaverbnyj, A., Diachuk, I., Nikonenko, U., Khalina, O. (2023). Features of managing the creative development of the socio-economic system in the conditions of influence of covid-19 pandemic. Creativity Studies, 16(1), pp. 343–354 3. Kuzmin, O.Y., Todoshchuk, A.V., Melnyk, O.G. (2016). Customs policy reformation in Ukraine under European integration. Actual Problems of Economics, 185(11), pp. 53–60. 4. Levchenko, O., Levchenko, A., Kolisnichenko, R., Tsumariev, M., Zaverbnyj, (2023). A. Formation of a Model of Legal Protection of Competitive Advantages in the System of Innovation Management of Sustainable Development and Planning. International Journal of Sustainable Development and Planning. 18(4), pp. 1227–1233 5. Shpak, N., Melnyk, O., Horbal, N., Ruda, M., Sroka, W. (2021). Assessing the implementation of the circular economy in the eu countries. Forum Scientiae Oeconomia, 9(1), pp. 25–391. 6. Shpak, N., Dvulit, Z., Maznyk, L., Zaverbnyj, A., Levchenko, O. (2023). Optimisation of the export structure in transport companies: a case study. Central European Business Review, 12(1), pp. 115–132 7. Shpak, N., Dvulit, Z., Luchnikova, T., Sroka, W. (2018). Strategic development of cargo transit services: a case study analysis. Engineering Management in Production and Services, 10 (4), 76-84. doi: http://dx.doi.org/10.2478/emj-2018-0024. 8. Shpak, N., Pyroh, O., Tomych, M., Doroshkevych, K., Voronovska, M. (2023). Strategic Planning of Foreign Economic Activity: Applied Intelligent Systems in Public-Private Partnership. CEUR Workshop Proceedings, 3403, pp. 466–475 9. Shpak, N., Vytvytska, O., Martynyuk, O., Kylaec, M., Sroka, W. (2022). Formation of management and technological maturity levels of enterprises for their dynamic development. Engineering Management in Production and Services, 14(3), pp. 1-12 10. Shpak, N., Melnyk, O., Adamiv, M., Sroka, W. (2020). Modern Trends of Customs Administrations Formation: Best European Practices and a Unified Structure. NISPAcee Journal of Public Administration and Policy, 13(1), pp. 189-211.