Дослідження і розвиток міжнародних торгівельних зв’язків ІТ-підприємств України та Китаю

Автор: Зінченко Катерина Артемівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна економіка
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Метою дослідження є дослідження можливостей розширення міжнародних торгівельних зв’язків ІТ-підприємств України та Китаю, а також визначення та аналізування комплексного заходу з закупівлі програмного продукту Semrush і обладнання з метою дослідження закорданних ринків та розширення торгівельних зв’язків ТОВ «Техніка для бізнесу» та проведення тренінгів серед працівників окремих відділів ТОВ «Техніка для бізнесу» та досягнення стратегічного показника, а саме збільшення активів на 7,7%. Об’єктом дослідження є ТОВ «Техніка для бізнесу», сферою діяльності якого є реалізація якісної компютерної техніки та комплектуючих до неї. Предметом дослідження є розвиток міжнародних торгівельних зв’язків ІТ-підприємств України та Китаю». Теоретико-методологічною основою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних науковців, розглянуті в рамках порівняльно-історичного і системного підходів. Для вирішення поставлених завдань було використано комплекс взаємопов’язаних методів дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація наукової літератури з питань, пов’язаних темою дослідження. Для досягнення даної мети у роботі поставлені такі завдання: дослідити теоретичні аспекти можливостей розширення міжнародних торгівельних зв’язків ІТ-підприємств України та Китаю; охарактеризувати ТОВ «Техніка для бізнесу» та дослідити його виробничо-господарську діяльність; дослідити тенденції розвитку виробничо-господарської діяльності ТОВ «Техніка для бізнесу»; визначити проблеми у можливостях розширення міжнародних торгівельних зв’язків ІТ-підприємств України та Китаю; запропонувати комплексний захід з можливостей розширення міжнародних торгівельних зв’язків ІТ-підприємств України та Китаю та досягти збільшення стратегічного показника - активів на 7,7 %, відповідно розрахувати та економічно обґрунтувати цей захід. Запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо дослідження можливостей розширення міжнародних торгівельних зв’язків ІТ-підприємств України та Китаю можуть бути використані на практиці українськими підприємствами, зокрема ТОВ «Техніка для бізнесу». Практична цінність висновків і рекомендацій може бути використана підприємствами будь-якої сфери діяльності. Ключові слова: підприємство, виробництво, фінансування, інноваційні проекти, планування.