Емоційна спрямованість юнаків з різним рівнем вигорання

Автор: Романів Олена В'ячеславівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Психологія
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У роботі розкрито психологічні аспекти емоційної спрямованості в юнаків з різним рівнем емоційного вигорання визначається важливістю для підготовки фахівців у процесі підготовки в закладах вищої освіти та потребою психологічної практики. Як показують вітчизняні та зарубіжні дослідження вже у студентському віці емоційне вигорання починає формуватися та розвиватися, в структурі якого емоції відіграють чи найважливішу роль. Емпірично визначено за методикою «Синдром «вигорання» в професіях системи «людина – людина», що п’ята частина опитаних демонструє високий рівень емоційного вигорання, що проявляється через три компоненти: емоційне виснаження, деперсоналізація та редукція особистих досягнень. Група студентів без прояву емоційного вигорання демонструє високі рівні альтруїстичної, комунікативної та праксичної емоційної спрямованості; у групи студентів з проявами емоційного вигорання найбільш високими виявилися середні значення гностичної емоційної спрямованості. Достовірні високі значення відмінностей між групами отримано за альтруїстичною, комунікативною та гедоністичною емоційною спрямованістю. А також виявлено відмінності на статистичному рівні за такими типами, як: праксична, романтична та акізітивна. Надано рекомендації щодо попередження та подолання емоційного вигорання у студентському віці через врахування особистісних характеристик студентів, через зниження робочої напруги, навчання навичкам управління стресом, заходів оптимізації організаційних характеристик та взаємин у колективі. Ключові слова: емоційна спрямованість, емоційне вигорання, юнаки, тривожність, характереологічні тенденції. ?