PR-діяльність Суспільного Мовлення: особливості діяльності та контенту
Автор: Савченко Вікторія Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Метою роботи полягала в комплексному аналізі особливостей PRдіяльності НСТУ Суспільне Мовлення України У цій магістерській роботі розглядаються особливості PR-діяльності Суспільного Мовлення, її цілі, завдання, методи та інструменти. Також аналізується контент, який створюється Суспільним Мовленням для реалізації PR-цілей. У роботі здійснено теоретичний аналіз понять "PR" та "PRдіяльність", розкриваючи їх взаємозв’язки та вплив на формування суспільної думки. Спеціальна увага приділена вивченню методів інструментів PR-діяльності, що використовуються Суспільним Мовленням для досягнення своїх цілей. У роботі здійснюється аналіз конкретних кампаній та подій, де PRаспекти знаходять відображення в контенті Суспільного Мовлення. Під час роботи над магістерською роботою було вивчено використання соціальних мереж, медійних ресурсів та інших каналів для створення та поширення PRконтенту. Було продемонстровано на конкретних прикладах як PR-служба працювала над проєктом від створення брифу до моніторингу згадок про проєкт у медіа. Диплом розкриває роль PR в управлінні репутацією, формуванні образу та взаємодії з аудиторією Суспільного Мовлення. Він також аналізує виклики та труднощі, з якими стикається Суспільне Мовлення при реалізації PR-стратегій. Дослідження проводилося на основі аналізу документів Суспільного Мовлення України, опитуванні аудиторії Суспільного Мовлення та загальних дослідах Департаменту досліджень Суспільного, учбовій літературі, нормативно-правових актах та статтях зі статистичною інформацією та тих, що посилаються на офіційні документи, закони, рішення Верховної Ради України. На основі проведеного дослідження було зроблено висновок, що PRдіяльність Суспільного Мовлення є важливою складовою його діяльності. PR-активності Суспільного Мовлення спрямовані на підвищення обізнаності про діяльність мовника, формування позитивного іміджу та залучення нових аудиторій. Також у роботі було досліджено ряд особливостей Суспільного, які зумовлені його статусом суспільного мовника. По-перше, Суспільне Мовлення є національним суспільним підприємством, 100% акцій якого належать державі, тому його PRактивності мають відповідати інтересам країни. По-друге, Суспільне Мовлення є некомерційним мовником, тому його PR-цілі не спрямовані на отримання прибутку. По-третє, Суспільне Мовлення має широку аудиторію, тому його PR-активності повинні бути спрямовані на різні цільові групи. Контент Суспільного Мовлення є одним з основних інструментів PRдіяльності мовника. Він використовується для інформування громадськості про діяльність мовника, формування позитивного іміджу мовника та залучення нових аудиторій. У роботі також запропоновано рекомендації щодо вдосконалення PRдіяльності Суспільного Мовлення. Ключові слова: PR, PR-дільність, PR-кампанія, PR-стратегія, Суспільне Мовлення , медіаорганізації. Перелік використаних джерел. 1. Опитування USAID-Internews щодо споживання медіа / USAID. – 2023. – листопад. – URL: https://internews.in.ua/wp-content/uploads/2023/10/Ukrainski-mediastavlennia-ta-dovira- 2023r.pdf?fbclid=IwAR3pwidyyLVdWRAxnAsK5sYRO5h5wAHwtiZoBrdQt NdwCGbGSVsxoEK86ao [28]; 2. Солдатенко І. О. Основи PR. – Київ: МедиаТопос, 2022. – 224 с. [51]; 3. Смирнова К. В. PR-менеджмент. – Київ: Знання, 2021. – 288 с. [50]; 4. Балабанов, С. І. (2020). Теорія та практика PR в медіаорганізаціях. Київ: Національний університет “КиєвоМогилянськаакадемія” [4]; 5. Вакуленко, О. В. (2022). PR-діяльність медіаорганізацій у контексті медіаекології. Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка [6]; 6. Річний звіт НСТУ 2022 https://corp.suspilne.media/media/documents/zagalni-dokumenti/zvit_2022.pdf [47].