Інструменти популяризації мас-медіа в соціальних мережах

Автор: Фреїк Ольга Богданівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Актуальність дослідження інструментів популяризації контенту мас-медіа в соціальних мережах як предмету наукового пошуку, зумовлена динамікою розвитку цифрових медіа. Сучасний медійний ландшафт все більше впливає на стратегічне використання соціальних мереж та месенджерів для розповсюдження контенту та залучення аудиторії [2]. Магістерська кваліфікаційна робота присвячена актуальному питанню дослідження інструментів популяризації контенту онлайн-медіа. В роботі досліджено поняття “популяризації” та “просування” та проведений детальний аналіз використання просування та популяриція українських онлайн-змі. Розуміння сутності, мети та завдання понять “популяризації” та “просування” медіапродукту допомагає редакціям та індивідуальним творцям вмісту розробляти ефективні стратегії для забезпечення успіху на ринку [3]. Залежно від характеру продукту, аудиторії та конкурентного середовища, вони використовують різні методи та інструменти для досягнення своїх цілей у популяризації та просуванні [5]. Ефективність використання соціальних мереж та месенджерів як інструментів для популяризації контенту мас-медіа [1]. Збільшенням кількості онлайн-контенту зростає конкуренція серед веб-сайтів, блогів, медійних платформ та індивідуальних авторів. Щоб виділитися серед маси і залучити аудиторію, потрібні ефективні стратегії популяризації [6]. В сучасному цифровому інформаційному світі, в якому конкуренція між медіапродуктами надзвичайно велика, якісний контент стає визначальним фактором для успішного просування і популяризації медіапродукції [7]. Соціальні мережі стали важливим каналом для поширення контенту. Розуміння того, як максимізувати свою присутність на соціальних мережах і взаємодіяти зі споживачами стало невід’ємною частиною успішного онлайн-просування [4]. Спільноти в соціальних мережах, такі як Facebook, Instagram, X (Twitter) та інші, можуть бути також важливими інструментами для популяризації і просування якісного контенту. Вони дозволяють залучити аудиторію, залучити її у діалог і розповсюдити інформацію про подкасти та інший контент [33]. Об’єктом дослідження є українські онлайн-медіа та їх інструменти популяризації свого контенту. Предметом дослідження – є сайти онлайн-медіа, сторінки в соціальних мережах, а також контент та реклама редакцій українських онлайн-медіа, що вказує на використання ними інструментів для популяризації своєї медіапродукції. Мета дослідження полягає в ретельному аналізі та розкритті інструментів для популяризації онлайн-медіа. Дана магістерська робота досліджує важливий аспект сучасного медіа-простору. Вона вивчає різні інструменти просування контенту у соціальних мережах, популяризації контенту мас-медій. Робота розглядає вплив соціальних мереж, пошукових систем та інших онлайн-платформ на популяризацію контенту, а також аналізує успішні кейси та виклики, пов’язані з цією проблематикою. Ключові слова: мас-медіа, соціальні мережі, месенджери, популяризація контенту, медіакомунікації, просування, контент, реклама. 1. Clow, K. E., & Baack, D. (2023). Integrated marketing communication: Connecting with customers through multiple channels. Cengage Learning. 2. Басюк, О. В. (2022). Використання соціальних мереж як інструменту просування медіаконтенту в умовах інформаційної війни. Науковий вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатика», 283, 23-27. 3. Бєляєва, Т. В. (2023). Використання соціальних мереж для популяризації медіаконтенту в Україні. Науковий журнал «Наукові праці Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатика», 283, 12-17. 4. Бойко, О. В. (2022). Використання соціальних мереж для популяризації медіаконтенту в Україні. Науковий журнал «Медіакомунікації», 1(13), 46-50. 5. Бойко, О. В. (2023). Соціальні мережі як інструменти популяризації медіаконтенту в умовах інформаційної війни. Науковий вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 1(140), 122-126. 6. Гаврош, М. В. (2022). Використання соціальних мереж для популяризації медіаконтенту в Україні. Науковий журнал «Медіакомунікації», 1(13), 51-55. 7. Глушкова, Т. В. (2023). Використання соціальних мереж для популяризації медіаконтенту в Україні. Науковий журнал «Наукові праці Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатика», 283, 18-22.