Дослідження та розробка фірмового стилю і веб сайту електронної комерції автотоварів
Автор: Шамановська Ольга-Анна Валеріївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Робота містить такі розділи: вступ, характеристика об?єкту дослідження та постановка задачі, огляд літератури, системний аналіз, розробка фірмового стилю та дослідження кольорів, розробка вебсайту, економічна частина, загальні висновки та список літератури. У вступі проаналізовано сучасний стан ринку автотоварів і тенденції розвитку електронної комерції в Україні. Обґрунтовано актуальність і значущість дослідження кольорових рішень у розробці фірмового стилю та вебсайту для брендів у сфері автотоварів. Також наведено основні переваги створення вебсайту з фірмовим стилем для комерційного успіху в інтернет-просторі. Основні розділи роботи включають огляд сучасних трендів у дизайні фірмових стилів і вебсайтів для електронної комерції, а також аналіз поведінки споживачів в інтернет-середовищі та сприйняття ними кольорових рішень. Розглянуто психологічні аспекти впливу кольору на потенційних клієнтів, принципи підбору кольорів для створення привабливого і функціонального фірмового стилю. Побудовано дерева проблем і цілей для розробки вебсайту та фірмового стилю електронної комерції автотоварів. Описано процес створення дизайн-макету з урахуванням досліджених кольорових рішень, а також етапи розробки вебсайту, оптимізованого для цільової аудиторії. Проведено оцінку витрат на реалізацію проєкту та аналіз його економічної ефективності. Ключові слова: ВЕБСАЙТ, FIGMA, ФІРМОВИЙ СТИЛЬ, ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ, КОЛІРНІ РІШЕННЯ.