Розроблення інформаційної системи для індивідуалізованого навчання з використанням алгоритмів штучного інтелекту
Автор: Гарасимчук Віталій Іванович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційні технології проектування
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Гарасимчук В.І., Климкович Т.А. Розроблення інформаційної системи для індивідуалізованого навчання з використанням алгоритмів штучного інтелекту. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2024 р. Розширена анотація Конкретна предметна область даної роботи — індивідуалізоване навчання, яке включає в себе використання алгоритмів штучного інтелекту враховуючи індивідуальні та поведінкові дані користувача. Існуючі системи та рішення мають свої обмеження та можуть бути не такими ефективними. Актуальність дослідження в галузі навчання полягає у покращенні ефективності індивідуалізованого навчання за допомогою алгоритмів штучного інтелекту. В даній роботі було розглянуто та вивчено матеріали на тему індивідуалізованого навчання з використанням алгоритмів штучного інтелекту для отримання широкого розуміння головних понять, викликів та методів у даній області. Було розроблено методи, алгоритми та рішення, що дозволяють ефективно вирішити завдання індивідуалізованого навчання. Було вибрано необхідні методи та засоби реалізації, такі як бібліотеки, фреймворки, API, для створення користувацького інтерфейсу, серверної частини та взаємодії з великими мовними моделями. Спроєктовно інформаційну систему, яка забезпечить взаємодію з користувачами для індивідуалізованого навчання. Об’єктом дослідження є процес індивідуалізованого навчання з використанням алгоритмів штучного інтелекту. Предметом дослідження є методи і алгоритми для розроблення системи індивідуалізованого навчання з використанням алгоритмів штучного інтелекту та їх практична реалізація. Метою даноі? роботи є розроблення веб-додатку, який вирішує завдання індивідуалізованого навчання, використовуючи алгоритми штучного інтелекту. Новизна дослідження полягає у впровадженні створеного підходу, який має на меті покращити та зробити ефективнішим навчання шляхом додавання індивідуалізації за допомогою алгоритмів штучного інтелекту, що дозволяє досягати покращених результатів для осіб, що навчаються. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробці ефективних методів, які можуть точно індивідуалізовувати процес навчання з використанням алгоритмів штучного інтелекту. Досягнення та дослідження в даній області може привести до розроблення якісних інструментів для покращення навчання у всьому світі. Ключові слова: індивідуалізоване навчання, алгоритми штучного навчання, ефективність, методи, алгоритми, великі мовні моделі, бібліотеки, фреймворки. Перелік використаних джерел: 1. Krause, S., Panchal, B. H., Ubhe, N. The Evolution of Learning: Assessing the Transformative Impact of Generative AI on Higher Education. // arXiv preprint. – 2024. 2. Artificial intelligence (AI) algorithms [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.tableau.com/data-insights/ai/algorithms