Методологія розробки та використання 3D-контенту в рекламі
Автор: Горкун Андрій Васильович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У роботі розроблено методологію створення 3D-креативів за допомогою інструментів Blender та штучного інтелекту Kaedim. Проведено порівняльний аналіз традиційних рекламних креативів зі статичними та відеоформатами й креативів, розроблених у 3D. Результати дослідження показали, що 3D-контент підвищує ключові показники реклами (CTR, ROI) на 28%, знижує вартість конверсії (CPA) та сприяє підвищенню загальної рентабельності кампаній. Практичне значення роботи полягає у створенні ефективного підходу до використання 3D-контенту для бізнесу, що дозволяє оптимізувати витрати на рекламу та підвищити її ефективність. Ключові слова: 3D-контент, реклама, Blender, штучний інтелект, ефективність реклами, таргетована реклама.