Розроблення веб-орієнтованої системи для організації дистанційного оцінювання професійних та особистісних компетенцій

Автор: Слободенюк Назар Олександрович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Слободенюк Н.О., Стефанович Т.О. (керівник). Розроблення веб-орієнтованої системи для організації дистанційного оцінювання професійних та особистісних компетенцій. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2025. У сучасних умовах динамічного розвитку цифрових технологій особливої актуальності набуває необхідність створення гнучких і ефективних інструментів для автоматизації процесів, пов’язаних із підбором персоналу. Одним із таких напрямів є дистанційне оцінювання професійних та особистісних компетенцій, що дозволяє забезпечити об’єктивність, масштабованість і зниження витрат у процесі відбору кандидатів. Об’єкт дослідження - процеси організації дистанційного оцінювання професійних та особистісних компетенцій кандидатів у сфері підбору персоналу. Предмет дослідження - методи, засоби та технології розроблення веб-орієнтованих інформаційних систем з функціями автоматизованого оцінювання та підтримки рекрутингових процесів. Мета дослідження - розроблення веб-орієнтованої системи для організації дистанційного оцінювання професійних та особистісних компетенцій, яка забезпечить автоматизацію рекрутингових процесів, створить середовище для проведення тестування кандидатів та сприятиме об’єктивному відбору персоналу. Результати дослідження – Розроблено MVP версію системи, що виконує базові вимоги щодо функціональності в межах даної теми. Зокрема реалізовано аі модуль та систему автоматизованої первинної перевірки кандидатів. Ключові слова – дистанційне оцінювання компетенцій; веб-орієнтована система; автоматизоване оцінювання; штучний інтелект; рекрутинг. Перелік використаних літературних джерел. 1. Pishchukhina, O., & Allen, A. (2021). Supporting learning in large classes: Online formative assessment and automated feedback. In D. Maga & J. Hajek (Eds.), Proceedings of the 30th Annual Conference of the European Association for Education in Electrical and Information Engineering (EAEEIE-2021), Prague, Czech Republic (pp. 158–161). Czech Technical University Publishing House. https://doi.org/10.1109/EAEEIE50507.2021.9530953 2. Alhazmi, A. K., Zafar, H., & Al-Hammadi, F. (2015, July). Framework for integrating outcome-based assessment in online assessment: Research in progress. In Proceedings of the 2015 Science and Information Conference (SAI) (pp. 217–218). IEEE. https://doi.org/10.1109/SAI.2015.7237147 ………………………………………………………………………………………. 3. El Hiny, L., Ye, X., Manoharan, S., & Speidel, U. (2023, November). A multimodal approach to mitigate cheating in online assessments. In Proceedings of the 2023 IEEE International Conference on Teaching, Assessment and Learning for Engineering (TALE) (pp. 170–173). IEEE.