Система керування автоматизованим електроприводом вагон-ваги

Автор: Альфавіцький Максим Орестович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Інститут: Інститут енергетики та систем керування
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У вступі проаналізовано шляхи заміни існуючих електроприводів тягових промислових електроприводів на більш сучасні системи з регулюванням швидкості та забезпечення бажаних динамічних властивостей У першому розділі пояснювальної записки описано технологічний процес та вимоги, які ставляться до електроприводу вагон-ваги. Приведена кінематична схема приводу вагона-ваги та сформульовано вимоги до його електроприводу і формування характеристик механізму. В другому розділі приведено огляд систем електроприводів, які повинні забезпечувати необхідний режим роботи механічного обладнання в пусковому, гальмівному і усталеному режимах шляхом регулювання двох параметрів двигуна: швидкості обертання ? і крутного моменту М. Перевагу надано огляду систем змінного струму. На основі огляду існуючих технічних розробок в галузі частотно-регульованого асинхронного електроприводу зроблено висновок: розробка простої та надійної системи асинхронного електроприводу на базі асинхронного двигуна з к.з. ротором є актуальною задачею. Третій розділ присвячено розрахунку параметрів двигуна на основі технічних параметрів механізму, які визначають статичні та динамічні навантаження. Вибрано тип приводного двигуна та обраховано параметри еквівалентної схеми заміщення. На основі розрахунків вибрано передавальне число редуктора та параметри діаграми навантаження, згідно з якою перевірено двигун на нагрів У четвертому розділі описано спроектовану систему електроприводу, яку вибрано на основі обґрунтування з можливих варіантів. Пораховано параметри та вибрано елементи силового кола перетворювача частоти. П’ятий розділ присвячено обґрунтуванню моделі спроектованої електромеханічної системи ПЧ-АД та аналізу комп’ютерних досліджень динаміки електромеханічної системи надання руху вагон-вазі. Приведено висновки по роботі та список використаних в роботі літературних джерел. Ключові слова: тиристорний перетворювач частоти, мікропроцесор, критичний момент, Simulink-модель, частотно-регульований електропривід, задавач інтенсивності.