Управління стратегією підприємства будівельної інженерії
Автор: Малиняк Юлія Романівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Економіка бізнесу
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У магістерській роботі для детального дослідження підприємства використовуються спеціальні методи. Один з основних методів є спостереження, який використовується для вивчення організаційних процесів підприємства та його управлінських рішень. Отримали реальні дані діяльності підприємства, що є основою для оцінки ефективності стратегії.[1] Ефективне управління стратегією будівельної інжинірингової компанії важливо для отримання конкурентної переваги і забезпечення стабільного зростання на динамічно розвивається ринку.[2] Враховуючи, що вона надає послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування інженерних систем, основні категорії та концепції можна розділити на кілька ключових блоків, що охоплюють стратегію, управління фінансами, інновації та операційну ефективність. [3] Об’єкт дослідження - в магістерський роботі є підприємство - ТОВ «ІН-ПРО». Предмет дослідження – виступало управління стратегії будівельної інженерії. Мета дослідження: висвітлення управління стратегії будівельної інженерії та напрацювання пропозицій щодо оптимізації витрат на підприємстві. Управління корпоративною стратегією-це складний процес, який включає розробку, реалізацію та управління планами, що сприяють успішному розвитку компанії та її конкурентоспроможності на ринку. [4] Для ТОВ "ІН-ПРО", що спеціалізується на проектуванні, монтажі та обслуговуванні інженерних систем, стратегічне управління дуже важливо для забезпечення стабільного зростання і ефективного функціонування в умовах сучасної економіки і ринку будівельної техніки.[5 ] Ключові слова – управління стратегією, будівельна інженерія, витрати торгівельної діяльності, торгівельні підприємства. Перелік використаних літературних джерел. 1. Тищенко О.М.2016. № 3 Стратегічне управління. Навчальний посібник. [online] Доступно: < https://vseosvita.ua/library/embed/01003qnw-c7a5.doc.html >[Дата звернення 7 Грудень 2024]. 2. Левківська Л.М. 2014. № 1. Стратегія розвитку підприємництва будівельної галузі. Економіка. [online] Доступно: < http://market-infr.od.ua/journals/2024/76_2024/7.pdf >[Дата звернення 7 Грудень 2024]. 3. Іваницька Т. Є. 2014. № 2 оптимізація ефективності управління будівельного підприємства на основі побудованих моделей. Економіка [online] Доступно: < http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7241 >[Дата звернення 7 Грудень 2024]. 4. Ющак Ж.М. 2012. № 3. Поняття про корпоративну стратегію підприємства. Посібник. [online] Доступно: < https://buklib.net/books/24322/ >[Дата звернення 7 Грудень 2024]. 5. Гребеннік І.В. О.О. 2019. Сучасна економіка і ринок будівельної техніки. Навчальний посібник. [online] Доступно: < https://issuu.com/kn.knukim/docs/2019 >[Дата звернення 7 Грудень 2024].