Дослідження та удосконалення механізмів формування доданої вартості ТОВ «Фірма «Вікант» шляхом диверсифікації видів комерційної діяльності

Автор: Коріньовський Владислав Вікторович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Коріньовський В.В., Яворська Н.П. (керівник). Дослідження та удосконалення механізмів формування доданої вартості ТОВ «Фірма «Вікант» шляхом диверсифікації видів комерційної діяльності. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2024. У роботі досліджено механізми формування доданої вартості на прикладі ТОВ «Фірма «Вікант», акцентуючи увагу на диверсифікації видів комерційної діяльності. Актуальність теми обумовлена необхідністю підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах глобалізації, посиленням технологічних змін і зростанням ролі інновацій у створенні стійких бізнес-моделей. Формування доданої вартості розглянуто як базис для економічного зростання, збереження ринкових позицій та розвитку підприємств. Об’єктом дослідження є процеси формування доданої вартості у діяльності ТОВ «Фірма «Вікант». Предметом дослідження – механізми та інструменти вдосконалення формування доданої вартості. Метою магістерської роботи є розробка практичних рекомендацій щодо підвищення доданої вартості підприємства шляхом реалізації стратегічного проекту диверсифікації. Для досягнення мети було поставлено завдання: дослідити теоретичні основи формування доданої вартості, оцінити ринкову позицію підприємства, визначити перспективи розвитку, обґрунтувати проектну пропозицію та оцінити її економічну ефективність. Застосовано економіко-математичне моделювання, фінансовий аналіз, методи прогнозування, порівняльний аналіз і системний підхід. Запропоновані рекомендації дозволяють підвищити конкурентоспроможність ТОВ «Фірма «Вікант», забезпечити ефективність впровадження інновацій та диверсифікацію асортименту продукції. Отримані результати можуть бути використані для прийняття управлінських рішень як на рівні підприємства, так і в інших компаніях галузі. Ключові слова: додана вартість, конкурентоспроможність, диверсифікація, ефективність, економічне зростання, інновації.