Дослідження та удосконалення системи е-маркетингу ТОВ «Перша приватна Броварня»
Автор: Мокринський Остап Миронович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Дана робота присвячена вивченню та аналізу способів підвищення результативності е-маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «Перша приватна броварня». У першому розділі роботи детально розглядаються основні економіко-правові засади функціонування ТОВ «Перша приватна броварня». Аналізуються важливі аспекти такі, як правовий статус підприємства, організаційна структура, основні економічні показники та їх характеристика. У другому розділі роботи розкриваються теоретичні та інформаційні основи дослідження способів підвищення результативності е-маркетингової діяльності. Детально аналізуються е-маркетингова діяльність підприємства та способи її підвищення. Особлива увага приділяється особливостям здійснення е-маркетингової діяльності саме на прикладі ТОВ «Перша приватна броварня». Третій розділ містить аналіз е-маркетингової та фінансової діяльності ТОВ «Перша приватна броварня». Досліджується вітчизняний ринок пива, проводиться загальна характеристика балансу підприємства. Також визначається ефективність е-маркетингової діяльності компанії. У четвертому розділі розробляються основні показники для підвищення прибутковості пивного бізнесу. Пропонуються маркетинговий план, фінансовий план і організаційний план, які мають на меті покращити результативність е-маркетингової діяльності ТОВ «Перша приватна броварня». Ключові слова: е-маркетингова діяльність, підвищення результативності, пивний бізнес, аналіз, планування.