Інструменти пропаганди в ефірах ток-шоу (на прикладі телеканалів «НТА», «Прямий» та «1+1»)
Автор: Гірман Ірина Михайлівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Об?єкт та предмет дослідження: об’єктом дослідження є пропаганда політичних партій, предметом дослідження є методи та технології використання пропаганди політичними партіями для впливу на суспільство, зокрема на Львівщині через використання ток-шоу. Метою є дослідження та аналіз використання пропаганди політичними партіями, зокрема в Львівській області через використання ток-шоу. Результати дослідження: проведений аналіз пропагандистських матеріалів на ток-шоу свідчить про високий рівень використання пропаганди політичної. Дослідження поняття пропаганди та її ролі у політичній комунікації свідчать про ефективність використання таких методів взаємодії з суспільством, часто на користь конкретних організацій, осіб чи політичних партій. Використання пропаганди політичними партіями у світовій практиці спричинило чималий вплив на її застосування політтехнологами в Україні. Найчастіше політична пропаганда впливає на життя людей через використання медіа та соціальні мережі. Найпопулярнішими майданчиками для просування пропагандистських наративів стали ток-шоу. Ток-шоу виступають знаряддями для трансляції політичної пропаганди у широкі маси, що приводить до викривленого сприйняття суспільством поточної ситуації в всередині країни. Ключові слова: пропаганда, ток-шоу, телебачення, журналістика. 1. Бакланова М. Політична пропаганда як один із найефективніших засобів формування громадської думки [Електронний ресурс] / М. Бакланова. – Режим доступу: http://politicus.od.ua/1_2023/1.pdf 2. Бойко О. Пропаганда. Політична енциклопедія. / О. Бойко. – Київ : Парлам. вид-во, 2011. – 610 с. 3. Війна інформаційна. URL: http://librarychl.kr.ua/kn_in/informatoria/inf-v.php 4. Носов В., Манжай О. Окремі аспекти протидії інформаційній війні в Україні. Правове, нормативне та метрологічне забезпечення системи захисту інформації в Україні. Випуск №1 (29). 2015. С. 26-32 5. Огляд поняття пропаганда [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.sciencedirect.com/topics/social-sciences/propaganda 6. Ожеван М. Війна інформаційна. Українська дипломатична енциклопедія. / М. Ожеван, О. Шевченко. – Київ : Знання України, 2004. – 760 с