Журналістика і соціологія: особливості взаємодії при формуванні громадської думки

Автор: Шевчук Вероніка Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Метою роботи було дослідити особливості взаємодії журналістики та соціології при формуванні громадської думки. У даній магістерській роботі представлені теоретичні та практичні аспекти взаємодії журналістики та соціології при формуванні громадської думки. Окреслено соціологічні дослідження роботи мас медіа, а також вплив мас медіа на формування громадської думки. Співпраця журналістики і соціології є важливою та актуальною для формування об’єктивної, аналітичної та відповідальної медіасфери. Завдяки використанню соціологічних даних журналісти можуть глибше зрозуміти суспільні настрої та потреби аудиторії, створювати якісний контент, орієнтований на інтереси громадськості, а також ефективніше доносити до громадян важливу інформацію, сприяючи формуванню освіченого і критично налаштованого суспільства. Ключові слова: журналістика, соціологія, медіа, опитування, аудиторія. Список використаних джерел і література: 1. Житарюк М. Г. Теорії та моделі масової інформації (масова комунікація). Львів, 2015. 220 с. 2. Журналістська етика: Посібник для підготовки до державного іспиту [Текст] / Авт. кол. За ред. В.П. Мостового та В.В. Різуна. Київ, ТзОВ «ЗН УА», 2014. 224 с. 3. Забузова В. В. Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет. Наукові записки Національного університету «Києво-Могилянська академія. Соціологічні науки. Київ, 2009. Т. 96. С. 55–60.