Кореляційний феномен емоційного інтелекту та інтелектуальних здібностей в учнів старших класів

Автор: Ярмак Даніїл Миколайович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Психологія
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Інтелектуальні та емоційні здібності - надзвичайно важливі для сучасних школярів. Вони допомагають якісно навчатися та створювати потрібне коло спілкування. Та чи вони якось пов’язані між собою? Чи впливає емоційний інтелект на інтелектуальні здібності чи навпаки? У даному дослідженні було опитано 117 старшокласників Львівського ліцею, 60 з яких складали жінки, а 57 - чоловіки. Показник рівня інтелектуальних здібностей мав слабкий прямий зв’язок з показником рівня розпізнавання емоцій інших людей, що є складовим емоційного інтелекту, проте показник статистичної значущості даного зв’язку є високим, що свідчить про потребу у подальшому проведенні досліджень задля пошуку прихованих факторів впливу на змінні. Ключові слова: учні старших класів, інтелектуальні здібності, емоційний інтелект, кореляційний аналіз, рекомендації з розвитку.