Психологічні особливості емоційно-психологічної стійкості здобувачів закладів вищої освіти

Автор: Скобельська Леся Василівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Психологія
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Робота містить огляд сучасних концепцій емоційно-психологічної стійкості зарубіжних та вітчизняних науковців, теоретичний аналіз емоційної складової стійкості та виклад факторів емоційно-психологічної стійкості студентської молоді в сучасних реаліях. У рамках дослідження доводиться думка, що вищий рівень емоційно-психологічної стійкості у студентів позитивно пов’язаний із кількома ключовими психологічними факторами: самоефективністю, емоційним інтелектом, адаптивними копінг-стратегіями та навичками самоорганізації. А також підтверджується , що показники стійкості відрізняються у чоловіків та жінок. З метою апробації та підтвердження робочої гіпотези досліджено 120 осіб віком від 17 до 24 роки різної статі. В даному емпіричному дослідженні визначено рівень емоційно-психологічної стійкості і проведено аналіз її основних конструктів у здобувачів ЗВО. У досліджені здійснено описову статистику, застосовано кореляційний, кластерний та порівняльний аналіз. На підставі проведеної роботи надано рекомендації щодо розвитку емоційно-психологічної стійкості у студентської молоді. Ключові слова: емоційно-психологічна стійкість, здобувачі ЗВО, самоефективність, емоційний інтелект, копінг-стратегії, самоорганізація