Емоційний інтелект як складова професійної компетентності студентів-психологів
Автор: Тимоцко Іванна Ярославівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Психологія
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У першому розділі магістерської роботи проаналізовано поняття емоційного інтелекту та професійної компетентності. Розглянуто різні підходи до розуміння структури як емоційного інтелекту, так професійної компетентності психологів. Зроблено огляд на наявні теоретичні і емпіричні розвідки у проблематиці ролі емоційного інтелекту в структурі професійної компетентності студентів-психологів. У другому розділі магістерської роботи описано особливості організації дослідження та підібраних методів задля виконання поставлених завдань дослідження. Надано характеристику групі досліджуваних та описано розподіл респондентів за досліджуваними характеристиками. У третьому розділі представлено аналіз та інтерпретацію отриманих результатів емпіричного дослідження, а також коротко охарактеризовано загальні рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту у студентів-психологів. Визначено, що студенти-психологи, що взяли участь у даному дослідженні, загалом мають досить високий рівень розуміння і управління емоцій інших людей, комунікативних, організаційних здібностей, емпатії та самоефективності. Кореляційний аналіз показав, що емоційний інтелект і поведінкові характеристики тісно пов’язані з соціальною та емоційною компетентністю людини. У результаті застосування аналізу чинників, було виокремлено три фактори: фактор емоційної обізнаності, фактор саморегуляції діяльності та фактор управління емоціями. Ключові слова: емоційний інтелект, професійна компетентність, студенти-психологи, риси особистості, емпатія, самоефективність.