Психологічна готовність майбутніх педагогів до професійної діяльності
Автор: Юрченко Олена Василівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Психологія
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У дослідженні визначено ступінь розробленості проблеми психологічної готовності до професійної діяльності та термінологічне поле дослідження; розглядаються теоретико-методологічні засади формування психологічної готовність майбутнього педагога до професійної діяльності. Аналізуються та обґрунтовуються структурні компоненти психологічної готовності майбутнього педагога до професійної діяльності. В емпіричній частині роботи описуються методи та методики діагностики психологічної готовності, викладаються результати емпіричного дослідження, які свідчать що психологічна готовність майбутніх педагогів до професійної діяльності є динамічним явищем. Формуючись у процесі навчання у ВНЗ, вона зазнає позитивних якісних та кількісних змін, нарощується та відображається у поступовій динаміці переходу від одного рівня до іншого, визначається внутрішнім балансом між її компонентами і забезпечує продуктивне вирішення навчальних та професійних завдань. Рівень сформованості психологічної готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності визначається рівнем успішності їх навчальної діяльності, задоволеністю вибором професії та проявляється в активному позитивному ставленні до майбутньої професійної діяльності. Ключові слова: готовність до професійної діяльності, психологічна готовність до педагогічної діяльності, когнітивний, мотиваційний, оцінний, діяльнісний компоненти готовності.