Емоційний інтелект студентів технічних спеціальностей як чинник мотивації досягнення успіху

Автор: Фечан Наталія Павлівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Психологія
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У кваліфікаційній роботі представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження емоційного інтелекту студентів як чинника мотивації досягнення успіху, які навчаються у коледжі та університеті на різних технічних спеціальностях. Здійснено аналіз психологічних особливостей емоційного інтелекту студентів технічних спеціальностей, його формування, розвиток та зв’язок з мотивацією досягнення успіху. Виявлено ключові фактори емоційного інтелекту, які впливають на мотивацію досягнення успіху респондентів та здійснено порівняльний аналіз показників емоційного інтелекту студентів коледжу та університету. Обґрунтовано актуальність дослідження емоційного інтелекту студентів та його значення в навчальній успішності, мотивації досягнення успіху в професійній діяльності та задоволенні власних потреб. У дослідженні приймали участь 103 респонденти Національного університету «Львівська політехніка» (НУЛП) та Львівського коледжу транспортної інфраструктури (ЛФКТІ) віком від 17 до 22 років. В ході проведеного дослідження виявлено, що рівень емоційного інтелекту у студентів в переважній більшості низький – у загальній групі досліджуваних 43,69% показали низький рівень емоційного інтелекту. За допомогою кореляційного та факторного аналізу результатів емпіричного дослідження підтвердився зв?язок між компонентами емоційного інтелекту та мотивацією досягнення успіху. Ключові слова: емоційний інтелект; емоційна компетентність; мотивація досягнення успіху; студенти технічних спеціальностей; локус контролю; професійна спрямованість.