Інформаційна система автоматизації процесу медичного обслуговування
Автор: Ян Цзінь
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційні системи та технології
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Професійна продуктивність, фінанси, суспільство, заклади охорони здоров’я та взаємодія з пацієнтами – це вимоги, з якими стикаються організації охорони здоров’я. При цьому може бути створено інформаційне забезпечення діяльності медичних закладів. Діяльність медичних служб визначає необхідність інформаційних взаємодій, оскільки самі пацієнти мають бути залучені до процесу лікування. Організація інформаційного простору медичних закладів – комплексний процес, спрямований на вирішення маси організаційних, професійних і соціальних завдань у сфері надання медичних послуг. Проведено огляд роботи медичних закладів та здійснено огляд проблеми та мети системи комунальних лікарняних послуг. Проаналізовано основні елементи та функції системи. Проведено аналітичний огляд існуючих рішень медичної галузі та створення відповідних інформаційних систем. Одночасно проаналізовано основні принципи функціонування медичних інформаційних систем та діяльності медичного закладу. Необхідно дослідити середовище для аналізу переваг і недоліків розробленої системи. Розглянуто проблеми створення сучасних медичних інформаційних систем, проаналізовано переваги та недоліки існуючих систем інформатизації надання медичних послуг. Твердження про релевантність компонентів є результатом аналізу. В роботі виділені основні варіанти щодо мети розробки програмного забезпечення. Існує дерево цілей інформаційної системи. Загальна мета була структурована. Є перелік основних функцій. Проаналізовано елементи системи, деталізовано функції та представлено компоненти системи. Підстави для вибору методів вирішення завдань на етапі проектування визначаються за результатами системного аналізу. Існує побудована діаграма варіантів використання системи, діаграма розгортання, діаграма компонентів, діаграма діяльності та діаграма послідовності інформаційної системи лікарняних послуг. Побудовано схему використання системи, діаграму розгортання, діаграму компонентів, діаграму діяльності та діаграму послідовності інформаційної системи лікарняних послуг. Проаналізовано методи реалізації завдання створення системи лікарняного обслуговування. Наведено основні характеристики конкретних засобів вирішення задач, програмних, системних і допоміжних засобів, а також їх порівняльний аналіз, обґрунтування переваг. Здійснено опис процесу розробки, розглянуто схему бази даних інформаційної системи послуг лікарні та таблиці з атрибутами, описано роботу окремих функцій, дії клієнтів, медичного персоналу та адміністратора при виконанні функцій системи. були визначені. Виконано рішення задачі, створено схему бази даних інформаційної системи лікарняного обслуговування та таблиці з атрибутами, діаграму класів. Визначено функціональні можливості створеного програмного забезпечення, деталізовано роботу розроблених функцій, визначено порядок взаємодії пацієнтів (клієнтів), медичного персоналу та адміністраторів. Функції та форми розробленої інформаційної системи проілюстровано малюнками. Визначено часові характеристики розробленої інформаційної системи, режим її роботи, описано призначення та функції, Описано часові характеристики роботи інформаційної системи лікарняної служби, режим роботи персоналу, що обслуговує систему, та взаємодії з клієнтами. У розділі також зазначаються вимоги до апаратного (технічного) забезпечення роботи сервера та комп’ютерів користувачів, основні технічні питання щодо мереж і периферійного обладнання. Розроблене програмне забезпечення значно скорочує робочий час співробітників. Зменшується важливість роботи персоналу лікарняної реєстратури по телефону. Крім того, зменшиться час, витрачений на реєстрацію пацієнтів у лікаря у клієнтів, оскільки зникне необхідність йти до медичного закладу, щоб записатися на прийом, або необхідність витрачати час на виклик до лікаря.