Управління якістю надання послуг в установі соціальної сфери (на прикладі Головного управління пенсійного фонду України)

Автор: Мартинюк Марія Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління установами соціальної сфери
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В умовах змінюваного соціально-економічного середовища,зростає потреба у вдосконаленні управління якістю надання соціальних послуг. Якість послуг в соціальних установахбезпосередньо впливає на соціально-економічне становище та добробут громадян. Існує безліч проблем управління якістю соціальних послуг,в першу чергу це незадовільний рівень надання послуг,що може бути спричинений недостатньою кваліфікацією персоналу,застарілими методиками чи обмеженими ресурсами. Тому існує потреба вивчення такого явища як управління якістю надання соціальних послуг в установі соціальної сфери. Проблеми управління якістю надання послуг у соціальних установах вивчали такі вітчизняні науковці як Бєлєвцова Я.С.,Бражко О.В.,Дубич К.В., Коленіченко Т.І., та інші.Загалом,є велика кількість наукових праць авторів,але,більшість з них описують окремі складові такого явища,тому існує потреба вивчення управлінських процесів щодо якості надання соціальних послуг в соціальних установах. Мета дослідження: аналіз та виявлення ключових чинників,які впливають на управління якістю надання соціальних послуг,для того аби вдосконалити якість надання послуг в соціальних установах. Завдання дослідження: 1. Визначити основні елементи системи управління якістю 2. Проаналізувати нормативно-правовубазу управління якістю надання послуг 3. Проаналізувати основні принципи та стандарти управління якістю 4. Прослідкувати сучасні інновації в управлінні якістю надання соціальних послуг 5. Дослідити міжнародну практику управління якістю 6. Здійснити комплексну оцінку ефективності управлінських стратегій в франківському відділі обслуговування громадян у м. Львові 7. Розробити рекомендації щодо вдосконалення системи управління якістю надання послуг в соціальній установі та сформувати очікувані результати від застосування пропозицій У першому розділі досліджуються теоретично-методологічні основи управління якістю надання послуг в соціальній установі. Було виділено основні елементи, принципи та стандарти управління якістю, а також надано перелік нормативно-правої бази,що стосується управління якістю. У другому розділі було здійснено комплексний аналіз системи управління якістю надання послуг в установах соціальної сфери. Проаналізовано сучасні інновації в управлінні якістю, міжнародний досвід країн та здійснено оцінку ефективності управлінських стратегій франківського відділу обслуговування громадян у м.Львові, що поклало базу для розроблення стратегічних напрямків управління якістю надання послуг в установі соціальної сфери. У третьому розділі було розроблено рекомендації та пропозиції щодо покращення управління якістю в соціальній установі. Надано практичні рекомендації щодо удосконалення якості соціальних послуг у франківському відділі обслуговування громадян у м. Львов та розроблено очікувані результати від впровадження таких пропозицій. Об’єкт дослідження: система управління якістю надання послуг в соціальній установі Предмет дослідження: управлінські процеси,методи,які використовуються для підвищення якості надання послуг в соціальній установі Ключові слова: якість, соціальна послуга, соціальна установа, управління. Список використаних джерел: Весперіс, С.З. (2012) Особливості формування і управління якістю послуг. Актуальні питання сталого розвитку економік, 1, 75-80 URL:http://surl.li/phepyj Гбур,З.В.&Шестаковська, Т.Л.(2023). Експертиза та аудит в системі соціальних послуг. Інвестиції: практика та досвід, 20,134-137 URL:file:///C:/Users/Admin/Downloads/Inv+20-2023_St21.pdf Горемикіна, Ю. В. (2016). Моніторинг і оцінювання якості та ефективності соціальних послуг: прикладний аспект. Демографія та соціальна економіка, (3), 120-132.URL:https://dse.org.ua/arhcive/28/10.pdf