Корпоративний імідж в управлінні якістю санаторних послуг
Автор: Ковівчак Надія Богданівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління установами соціальної сфери
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В даний час активно робляться спроби концептуально розглянути поняття іміджу і репутації як у виробничій сфері, так і в сфері послуг. Разом з тим, підходи до оцінки якості послуг споживачем і впливу іміджу на оцінку цієї якості залишаються недостатньо вивченими. Дослідження задоволеності клієнтів у сфері послуг відображені в роботах ГунчукаО.О., Пономаренко О.М. , Дацюка Ю.І., КладькоС.В., Денисенка Г.А., Петренка О.А. , Коляди О.М., Яроша І.В. Разом з тим, відсутність науково обґрунтованих теоретичних, методологічних і методологічних аспектів моделювання іміджу санаторно-курортних установ перешкоджає повномасштабному впровадженню цих технологій у практику управління установами соціальної сфери в цілому та санаторними організаціями зокрема. Мета: розробка методологічних засад дослідження корпоративного іміджу, дослідження підходів до формування іміджу та визначення його ролі в управлінні якістю санаторних послуг. Завдання: 1. Проаналізувати існуючі моделі якості послуг та уточнити вплив корпоративного іміджу на його оцінку; 2. Уточнити та представити у вигляді формологічної моделі зміст та сутність іміджу санаторних організацій, визначити його місце в концептуальній моделі якості санаторних послуг; 3. Розробити методологічну базу дослідження корпоративного іміджу санаторіїв, у тому числі методику оцінки іміджу та якості санаторних послуг споживачами та персоналом; 4. Визначити основні складові корпоративного іміджу здравниць дослідження та ступінь їх впливу на якість і конкурентоспроможність санаторних послуг на основі опитування клієнтів Державного некомерційного підприємства “Трускавецький санаторій «Батьківщина» 5. Оцінити внутрішній імідж ДНП «Трускавецький санаторій «Батьківщина» шляхом опитування його персоналу; 6. Виявити різні підходи до формування іміджу, визначити поняття переваги іміджу; 7. Розробити методичні рекомендації щодо формування іміджу санаторної організації. Об’єкт: Корпоративний імідж санаторних установ в контексті надання послуг. Предмет: Взаємозв’язок між корпоративним іміджем та управлінням якістю санаторних послуг, а також вплив корпоративного іміджу на споживчу оцінку та вибір санаторних послуг. У першому розділі аналізується поняття іміджу організації соціальної сфери і його вплив на сприйняття та оцінку якості послуг, розглядаються науково-методологічні засади формування корпоративного іміджу, а також той вплив, який він має на якість наданих послуг, фокусується на специфіці управління якістю санаторних послуг, вказуючи на особливості, що визначають успішність у цій галузі. У другому розділі обговорюється формування корпоративного іміджу санаторію як ключового інструменту управління його репутацією, пропонується модель корпоративного іміджу санаторію та методика його оцінки, що включає в себе іміджеву структуру санаторію та оцінку важливості її складових, концентрується на методології дослідження корпоративного іміджу, висвітлюється управління репутацією як комплекс заходів, що сприяють формуванню позитивного іміджу санаторію. Третій розділ присвячений оцінці впливу корпоративного іміджу санаторію на якість послуг, зокрема на прикладі ДНП Трускавецького санаторію "Батьківщина", досліджується внутрішній імідж санаторію та його вплив на формування зовнішнього іміджу, надаються методичні рекомендації щодо формування корпоративного іміджу санаторію, основані на проведеному дослідженні, що може послужити основою для подальшого розвитку і підвищення якості послуг. Ключові слова:імідж, якість послуги, управління якістю, внутрішній і зовнішній імідж. Список використаних джерел Гунчук, О. О., & Пономаренко, О. М. (2017). Задоволеністьклієнтів санаторно-курортнимипослугами та факториїївпливу.URL:http://irbis-nbuv.gov.ua Дацюк, Ю. І., &Кладько, С. В. (2016). Управлінняякістю санаторно-курортнихпослуг з орієнтацією на потреби та задоволеністьклієнтів.URL: http://irbis-nbuv.gov.ua Коляда, О. М., & Ярош, І. В. (2017). Впливфакторівякості санаторно-курортнихпослуг на задоволеністьклієнтів.URL:https://scholar.google.com.ua/