Розроблення стратегії просування бренду інтернет-магазину "Домашній затишок" в соціальній мережі Інстаграм

Автор: Яворська Надія Степанівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: На сьогодні суспільство по-різному користуються соціальними мережами: одні постійно оновлюють свої сторінки, щоб бути вкурсі останніх новин, а інші заходять в мережу лише зрідка. З цього легко зробити висновок, що існують певні класи користувачів соціальних мереж, які відрізняються один від одного. Відмінності полягають у меті використання соціальних мереж та діяльності користувачів [1]. Проблеми розвитку та властивостей соціальних Інтернет-мереж досліджуються західними та вітчизняними вченими, а саме, В. Бюлем, П. Бурдьє, В. Щербиною та іншими [3]. Поняття «соціальні мережі» вперше з’явилося в класичні сучасній соціальній філософії, наприклад у роботах Г.Зімелля [2]. Відомо, що загальна кількість активних користувачів соціальних мереж перевищує 4 мільярди. Це робить їх потужним інструментом для управління бізнесом. На прикладі інтернет-магазину Домашнього затишку було проаналізовано сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу, розроблено стратегії, які допоможуть залучити нову цільову аудиторію та підвищення впізнаваності бренду. Ключові слова: соціальна мережа, інтернет-магазин, користувач.