Формування дизайну предметно-просторового середовища виробничих меблевих майстерень, як об’єктів туристичного зацікавлення
Автор: Цімерман Олег Ярославович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Дизайн (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: та залученості споживачів до виробничого середовища. В першому розділі було розглянуто процес створення та розвитку меблевих фабрик, удосконалення матеріалів, технологій і виробничих процесів. Досліджено предметно-просторового середовища виробничих майстерень в якому здійснюється меблеве виробництво для створення ефективного та ергономічного робочого середовища. У другому розділі розглянуто закордонний та вітчизняний досвід формування відкритого для споживача виробництва, з метою впровадження екскурсійних маршрутів у виробничі цехи. Тенденції розвитку відкритого до споживача виробництва, що відповідає зростаючому попиту споживачів, а також дозволяє виробникам створювати міцніші та більш особисті зв’язки зі своїми клієнтами. Та економічну функцію на основі формування атрактивності виробництва, як ці місця сприяють зростанню економічного потенціалу висвітлюючи місцеве виробництво. В третьому розділі розглянуто функціонально-просторові особливості середовища виробничих меблевих майстерень, що мають вирішальне значення для ефективності виробництва та залучення туристів. Існуючих концепцій виробництва, як об’єктів туристичного зацікавлення. Та способи трансформації планувальної структури існуючих виробничих майстерень та їх доступність, з формування безпечного предметно-просторового середовища, враховуючи специфіку виробництва. для надання туристичних послуг. В четвертому розділі розглянуто новітні технології та сучасні технічні засобів при формуванні предметно-просторового середовища. Використання засобів візуальної комунікації для формування елементів корпоративного стилю. Застосування експозиційних стендів, як елементів комерційної складової туристичних подій враховуючи важливість універсального дизайну для створення доступних і інклюзивних місць. В п’ятому розділі описана авторська розробка дизайну інтер’єру меблевого виробництва. Створене концептуальне рішення для динамічних експозиційних зон. Розроблено дизайн авторських меблів та обладнання для інтер’єру. В шостому розділі здійснено розрахунок економічної собівартості проекту, зроблено обчислення вартості матеріалів та підрахунку обсягів робіт на проведення і оформлення проектно-пошукових робіт. У загальних висновках подано аналіз дослідження, між галузями меблевого виробництва, дизайну інтер’єрів, візуальної ідентифікації та туристичної зацікавленості для дизайну інтер’єру виробничих меблевих майстерень. Ключові слова: дизайн інтер’єру, меблеве виробництво, туризм.