Дослідження ринку м’ясної продукції та обґрунтування напрямків удосконалення маркетингової збутової політики ТОВ "ЛембергМіт" на ньому
Автор: Колб Олег Сергійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: В сучасних умовах діяльності ринку, для компаній надзвичайно важливо виділити свій продукт на фоні конкурентів. Серед величезної кількості подібних, або й ідентичних товарів чи послуг сучасний споживач обирає не тільки спираючись на об’єктивні дані, такі як технічні характеристики, надійність, колір, смак, а й на власні суб’єктивні судження стосовно товару чи його виробника [1,2,3]. Особливо це актуально для ринку продуктів харчування на якому присутня велика кількість підприємств з дуже подібною продукцією. Щоб виділити свій товар на фоні конкурентів необхідно привернути до нього увагу споживача, а найкращий спосіб це здійснити – використати маркетингові інструменти. Від здатності грамотно оперувати всіма елементами комплексу маркетингу, а саме: товаром; місцем; ціною та просування, залежить те яке місце посяде підприємство на ринку – місце лідера, або ж аутсайдера [4,5]. Одним із важливих аспектів на які управлінню компанії, що діє в галузі продуктів харчування, вартує звернути особливу увагу є маркетингова збутова політика, яка передбачає організацію найякіснішого забезпечення споживача продукцією підприємства [6]. Об’єктом дослідження у даній роботі є маркетингова діяльність ТОВ «ЛембергМіт». Предметом дослідження виступають теоретико-методичні засади удосконалення маркетингової діяльності компанії, що діє на ринку м’ясної продукції. Метою роботи є дослідження ринку м’ясної продукції та обґрунтування напрямків удосконалення маркетингової збутової політики ТОВ «ЛембергМіт» на ньому. Результати дослідження. ТОВ «ЛембергМіт», є одним з найбільших виробників м’ясної сировини у Західній Україні. Вона входить в десятку найбільших виробників м’ясної продукції в Україні та в трійку компаній за випуском продукції зі свинини. Офіс компанії розміщений у Львові, а виробничі потужності у селі Старий Яричів поблизу Львова. У даній роботі описуються теоретичні основи маркетингової збутової політики підприємства на ринку м’ясної продукції. Розглянуто сутність маркетингової концепції управління, її особливості в сучасних умовах господарювання, а також особливості ринку продуктів харчування та фактори, що впливають на попит та пропозицію продукції на цьому ринку. Також проведено аналіз господарської та маркетингової діяльності ТОВ «ЛембергМіт», проведено аналіз фінансових показників діяльності компанії та розглянуто стан маркетингового аспекту її функціонування. Проведено дослідження ринку м’ясної продукції в світі загалом та конкретно в Україні. Окрім того, проведено дослідження поведінки споживачів на ринку продуктів харчування. Також, найважливішим для даного дослідження, є приведення практичного обґрунтування напрямків удосконалення маркетингової збутової політики компанії ТОВ «ЛембергМіт». До прикладу, через відкриття власної невеликої мережі магазинів для прямої реалізації продукції споживачам Ключові слова: маркетингова збутова політика; ринок м’ясних виробів; м’ясні напівфабрикати; реклама; ярмарка; фестиваль; SWOT-аналіз; опитування; збутові канали; мерчандайзинг; поведінка споживачів. Перелік використаних літературних джерел. 1. Розмарина А.Л., Линник О.В. Сучасні тенденції розвитку маркетингу. Тези V міжнародної науково-практичної конференції «Prospects of modern science and education». 7-10 лютого 2023. Стокгольм 2023. С. 240-243. 2. Мармаза О.І., Ворона С.М. Загальні поняття іміджології як теоретична основа ефективного управління процесом формування іміджу організації. Тези V міжнародної науково-практичної конференції «Prospects of modern science and education». 7-10 лютого 2023. Стокгольм 2023. С. 236-239. 3. Прает Д. Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг. 2022. 4. Роббен К. Ланцюжок створення вартості Майкла Портера: Розкрийте конкурентні переваги вашої компанії. Бельґія: 50Minutes.com. 2023. 5. Кубіцкі, М. Комплекс маркетингу: Опануйте 4 "П" маркетингу. Бельґія, 50Minutes.com, 2023. 6. Швед В.В., Омельченко О.В, Дробаха С.В. Збутова політика підприємства та її елементи. Сталий розвиток економіки. 2024. Випуск 2 (49). С. 76-82.