Дослідження та адміністрування розвитку бренду бізнес-структури ТОВ "Італія Медіа Проект"

Автор: Москаль Ігор Іванович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Розвиток бренду — це стратегічний процес, який охоплює не лише створення і просування бренду на ринку, а й управління його репутацією, взаємодією з споживачами та адаптацію до змін у бізнес-середовищі. Це складна та багатогранна діяльність, що вимагає комплексного підходу і включає в себе як теоретичні аспекти, так і практичні етапи реалізації. Розвиток бренду вимагає чіткого розуміння його позиціонування, цільової аудиторії, а також можливостей для інновацій та вдосконалення продуктів. Погляди науковців та практиків з 90х років ХХ століття і до сьогодні акцентують увагу на тому, що з розвитком ринкових відносин, основна мета бренду відображається у фінансових показниках. «Відповідно до сучасної моделі, основною метою управління брендами є зростання головного нематеріального активу компанії — капіталу бренду, який визначається його вартістю. В цьому випадку імідж марки, якість її відносини з покупцями, збільшення кількості постійних споживачів і ступеня їх лояльності бренду виступають лише засобами для збільшення марочного капіталу» (Зборовська О. М. & Красовська О. Ю., 2019, с.15). Розвиток бренду важливий не тільки для компаній, а й для суспільства в цілому. Для компаній це можливість забезпечити довготривалий бізнес-успіх, збільшити конкурентоспроможність та отримати економічні вигоди. Для суспільства успішний бренд часто є маркером якості, надійності та інновацій, створюючи на ринку здорову конкуренцію і можливості для розвитку. Крім того, бренди, які відповідально ставляться до соціальних і екологічних питань, можуть стати моделями для наслідування, підвищуючи суспільну відповідальність та впливаючи на позитивні зміни в суспільстві. Аналіз мікросередовища проводився на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «Італія Медіа Проект». Було розглянуто виробничо-господарську діяльність підприємства, особливості розвитку бренду та його адміністрування. Предметом дослідження є процес адміністрування розвитку бренду підприємства. Об’єктом дослідження є науково-методичні основи формування та розвитку бренду ТОВ «Італія Медіа Проект». Метою магістерської кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей адміністрування розвитку бренду бізнес-структур. За результатами проведеного дослідження визначено напрями удосконалення адміністрування розвитку бренду. Обґрунтовано доцільність формування стратегії розвитку бренду та запровадження автоматизованої системи просування бренду з використанням штучного інтелекту. Доцільність реалізації такого заходу підтверджується зростанням обсягових показників компанії, показників ефективності та його швидкою окупністю. Ключові слова: бренд, адміністрування бренду, розвиток бренду, стратегія брендування. Перелік використаних літературних джерел. Зборовська, О. М., Красовська, О. Ю. (2019). Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства. Інвестиції: практика та досвід. № 17. С. 12–16.