Дослідження ринку кави та вдосконалення діяльності ТОВ "Торговий дім "ГАЛКА" на ньому на засадах Інтернет-маркетингу

Автор: Лучко Максим Миколайович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Новітні технології здійснюють вплив на економіку, політику та розвиток державних інститутів. З розвитком Інтернету з’явились і нові інструменти маркетингу та продажу, що дозволило створити нові можливості та виклики для компаній та покупців [1,2]. Інтернет дає можливість заявити про себе в таких масштабах, які в традиційному рекламному полі потребували б істотно більш вагомих затрат [3]. Так виникає новий напрямок – електронна комерція, яка побудована на базі розвитку каналів продажу через мережу Інтернет. У сучасних умовах спостерігається активна комерціалізація інноваційних технологій, що, у своє чергу, призводить до залучення компаній у нові сфери діяльності з подальшим активним конкуруванням між гравцями ринку [4,5]. Поряд з цим комплекс соціально-економічних факторів впливає на підприємницьку активність на глобальному та національному рівнях. Окреслені обставини сприяють віртуалізації взаємовідносин між компаніями та клієнтами в процесі придбання товарів і послуг [6,7]. Забезпечення ефективності комунікацій досягається у тому числі й завдяки використанню інструментів Інтернет-маркетингу [8]. Об’єктом роботи є формування інтегрованої маркетингової програми з використанням Інтернет–технологій. Предметом дослідження є розроблення заходів удосконалення діяльності ТОВ «Торговий дім «ГАЛКА», яке займається реалізацією кави та кавових напоїв, на засадах Інтернет-маркетингу. Мета даної роботи є обґрунтування та розробка ефективного інструментарію формування інтегрованої маркетингової програми з використанням Інтернет–технологій, що дає змогу організувати ефективну діяльність підприємства, в результаті чого відбувається не тільки стабільний розвиток компанії, але і перевага перед іншими агентами ринку. Результати дослідження. В роботі розкрито сутність і значення Інтернет-маркетингу, представлені інструменти Інтернет-маркетингу та глобальні тренди розвитку Інтернет-маркетингу. Проведено аналіз кон’юнктури вітчизняного ринку кави, аналіз фінансово-господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Торговий дім «ГАЛКА». В роботі проведено дослідження потреб споживачів кави, аналіз конкурентних позицій ТОВ «Торговий дім «ГАЛКА». Визначено стратегії розвитку компанії на основі SWOT-аналізу. Запропоновано та обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності та підвищення ефективності управління відносинами з клієнтами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГАЛКА» на засадах Інтернет-маркетингу. Ключові слова: маркетинг, кава, збут, Інтернет-маркетинг, реклама, соціальні мережі, дослідження Перелік використаних літературних джерел. 1. Білоусько, Т. (2023). Цифровізація маркетингової діяльності підприємства. Економіка та суспільство. (52). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-76 2. Кінас І. О. (2021). Інтернет–маркетинг та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства. Ефективна економіка. 4. DOI: 10.32702/2307-2105-2021.4.103 3. Луханіна, К. (2024). Глобальні тренди Інтернет-маркетингу: сучасний вимір та майбутні трансформації. Економіка та суспільство. (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-34 4. Онофрійчук, О., & Близнюк, С. (2023). Інтернет-маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку. Актуальні питання у сучасній науці, (12 (18)). 5. Россоха, В. (2024). Потенціал ринку кави в Україні та світі. Економіка та суспільство, (65). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-44 6. Храпкіна В.В., Брюшко Н.О. (2022). Сучасні тренди Інтернет-маркетингу. Економіка та суспільство. 38. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1320 7. Черниш Т. (2023). Світові тренди Інтернет?маркетингу. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 131(6), 112–127. https://doi.org/10.31617/3.2023(131)07 8. Шарко, В., Тернова, А., & Кривещенко, В. (2024). Інтернет-маркетинг підприємства: методи, інструменти, завдання розвитку. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. 326(1), 422-426. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-66