Вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "ГОРГАНИ КОМ" з використанням інструментів Інтернет-маркетингу
Автор: Тимощук Юрій Юрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В сучасному світі Інтернет–маркетинг є невід’ємною частиною ефективної бізнес–стратегії та маркетингової стратегії зокрема [1]. Інтернет є додатковим (а для певних видів підприємств основним) джерелом комунікації з клієнтом та, водночас ринком, що найбільш динамічно розвивається та з шаленими темпами набирає обсяги [2,3]. Серед комунікаційних переваг Інтернет–маркетингу можна виділити високий ступінь персоналізації та інтерактивності, швидкість надходження інформації та зворотного зв’язку [4,5]. Інтернет–маркетинг дозволяє швидко отримувати та досліджувати великі масиви інформації, щодо споживачів, конкурентів та ринкових тенденцій [6,7]. Отже, підприємства, для підвищення своєї економічної ефективності, має сформувати для себе чітку Інтернет–маркетингову стратегію, згідно з загальною маркетинговою стратегією та цілями бізнесу, а також планомірно їй слідувати, аналізувати та коригувати інструментарій [8]. Об’єктом дослідження є інструменти Інтернет-маркетингу та їх використання для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств. Предметом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «ГОРГАНИ КОМ» та використання на ньому інструментів Інтернет-маркетингу. Мета дослідження: систематизація інструментів та методів Інтернет-маркетингу в діяльності підприємства і розроблення сукупності маркетингових рішень для підвищення конкурентоспроможності ТОВ «ГОРГАНИ КОМ» на основі використання елементів Інтернет-маркетингу. Результати дослідження. В роботі розкрито сутність та значення Інтернет-маркетингу, розглянуто інструменти та складові Інтернет-маркетингу, та його роль в розвитку стратегії підприємства. Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності ТОВ «ГОРГАНИ КОМ». В роботі проведено дослідження вітчизняного ринку товарів для активного відпочинку з метою визначення перспективних напрямів його розвитку, дослідження уподобань споживачів на ринку товарів для активного відпочинку, визначено та здійснено оцінювання конкурентних переваг ТОВ «ГОРГАНИ КОМ». В четвертому розділі було визначено заходи удосконалення використання інструментів Інтернет-маркетингу ТОВ «ГОРГАНИ КОМ» на основі їх ефективності. Також було обґрунтовано рекомендації щодо створення реклами ТОВ «ГОРГАНИ КОМ» в соціальних мережах та розроблено план та стратегії продажів товарів ТОВ «ГОРГАНИ КОМ». Ключові слова: маркетинг, Інтернет-маркетинг, поведінка споживачів, туристичне спорядження, товари для активного відпочинку, реклама, сайт Перелік використаних літературних джерел. 1. Вдовічена О.Г., Гой В.В., Харів В.В. (2023). Інтернет маркетинг як засіб просування бренду. Економіка та суспільство. 53. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-51 2. Довгунь О. С., Мащак Н. М. (2021). Зміна споживчої поведінки в умовах нової нормальності: монографія. Київ. 308 с. 3. Кінас І. О. (2021). Інтернет–маркетинг та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства. Ефективна економіка. 4. DOI: 10.32702/2307-2105-2021.4.103 4. Мащак, Н., & Ворона, Д. (2023). Дослідження поведінки українських споживачів на ринку товарів для активного відпочинку в умовах війни. Економіка та суспільство, (53). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-26 5. Пашечко, М. (2024). Інтернет маркетинг в комплексному обслуговування споживачів на ринку В2B. Економіка та суспільство, (61). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-153 6. Храпкіна В.В., Брюшко Н.О. (2022). Сучасні тренди Інтернет-маркетингу. Економіка та суспільство. 38. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1320 7. Черниш Т. (2023). Світові тренди Інтернет?маркетингу. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 131(6), 112–127. https://doi.org/10.31617/3.2023(131)07 8. Шарко, В., Тернова, А., & Кривещенко, В. (2024). Інтернет-маркетинг підприємства: методи, інструменти, завдання розвитку. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 326(1), 422-426. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-66