Дослідження ринку поліграфічних послуг та обґрунтування напрямів удосконалення рекламної діяльності ТОВ НВТ “ПОЛІГРАФІЧНІ ПЛІВКИ ТА ПОСЛУГИ"

Автор: Юник Олег Павлович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Реклама та маркетинг є важливими складовими будь-якої підприємницької діяльності, що забезпечують зростання доходів компанії та впізнаваність бренду, тобто реклама є одним із найважливіших засобів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. У сучасних умовах дослідження рекламної діяльності є необхідністю для ефективного управління маркетинговими комунікаціями підприємства [2]. Стрімкий розвиток цифрових технологій, зміна пріоритетів споживачів, зростання конкуренції та інформаційної щільності змушують бізнес постійно шукати нові формати взаємодії з клієнтами. Головна мета рекламної кампанії — привернути увагу потенційного клієнта, дізнатися його побажання, викликати інтерес до товару (послуги), донести необхідну інформацію до споживача, підштовхнути його до певних дій та відвернути увагу цільової аудиторії від конкуруючих товарів (послуг) зі схожими характеристиками. Отже, розробка та ефективність рекламної стратегії можна забезпечити шляхом ретельного аналізу ефективності рекламних кампаній, поведінки цільової аудиторії, придатності каналів комунікації та змісту повідомлень [3, 4]. Правильно сформовані рекламні кампанії дозволяють не лише оптимізувати витрати та підвищити прибутковість, але й швидко адаптуватися до змін на ринку, виявляти нові можливості позиціонування, враховувати соціально-культурні особливості споживачів [1]. В результаті, підприємство отримує цінні аналітичні дані для прийняття обґрунтованих рішень у динамічному бізнес-середовищі, створення конкурентних переваг та забезпечення сталого розвитку. 5 Об’єктом дослідження магістерської кваліфікаційної роботи є рекламна діяльність ТОВ НВТ «Поліграфічні плівки та послуги». Предмет дослідження – теоретико-практичні аспекти рекламної діяльності ТОВ НВТ «Поліграфічні плівки та послуги». Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та практичних рекомендаціях удосконалення рекламної діяльності ТОВ НВТ «Поліграфічні плівки та послуги». Результати дослідження. Обґрунтовано необхідність проведення рекламної кампанії для залучення більшої кількості споживачів. Доведено, що сучасний тренд на цифровізацію стимулює розвиток цифрового друку, онлайн-замовлень, використання AR/VR-технологій та інтеграцію з маркетинговими сервісами. Обґрунтовано важливість проведення рекламної кампанії в Інтернет-мережі. Встановлено, що попит на поліграфічні послуги в Україні залишається стабільним, особливо в сегменті упаковки та брендованої продукції, що створює передумови для подальшого розвитку галузі в умовах інновацій та технологічного оновлення. Досліджено фінансову та маркетингову діяльність ТОВ НВТ «ППП», яке спеціалізується на постачанні якісних поліграфічних плівок та наданні професійних послуг у сфері друку. Підприємство пропонує комплексний підхід до потреб клієнтів, поєднуючи сучасні матеріали, передові технології та індивідуальні рішення для кожного замовника Для вдосконалення маркетингової діяльності поліграфічних підприємств запропоновано використовувати традиційні підходи, серед яких: оптимізація цінової політики та стимулювання збуту, використання цінових знижок, акцій, спеціальних пропозицій для залучення нових клієнтів і зміцнення позицій на ринку та нетрадиційні підходи, як, приклад, використання AR та VR для розробки QR-кодів та програми лояльності. Для удосконалення маркетингової діяльності ТОВ НВТ «ППП» запропоновано використання програми лояльності, яка спрямована на 6 утримання постійних клієнтів, залучення нових клієнтів через інноваційний підхід та підвищення інтерактивності взаємодії з брендом за допомогою віртуальної реальності. Для покращення рекламної діяльності ТОВ НВТ «ППП» запропоновано створення якісного креативного контенту. Зокрема, рекомендовано інвестувати у професійні відеоогляди продукції, які не лише інформують, а й емоційно залучають потенційного споживача. Ключові слова: ринок, реклама, поліграфічні послуги, поліграфічні плівки. Перелік використаних літературних джерел: 1. Каліна І.І., Хайдарова Т.М., Сабірова І.М. Механізм впливу цифрової маркетингової комунікації на споживача в умовах військового стану країни. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Економічні науки. 2023. Вип. 3. С. 52-57. URL: https://doi.org/10.32689/2523-4536/70-8 (дата звернення 12.01.2025). 2. Крикавський Є.В., Мороз Л.А., Калинець К.С. Маркетингова політика комунікацій: навч. посібн. Львів. Видавництво Львівської політехніки, 2022. 136с. 3. Петрішина Т.О., Немировська О.В., Лошенюк О.В. Маркетингові комунікації в умовах цифровізації: актуальні тенденції використання соціальних мереж. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2022. № 12. С. 55-62. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-12-8488 (дата звернення 15.02.2025). 4. Петропавловська С. Є.; Ковтун К. Ю. Маркетингові комунікації в мережі інтернет як іноваційний інструмент стратегії просування. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», 2021. №2-2 (104). С. 78-83. 5. Яловега Н. І. Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики й шляхи просування товарів. Scientific notes of Lviv University of Business and Law, 2023. №37. С. 373-379.