Дослідження та удосконалення маркетингової діяльності ТОВ "ЕЙЧ ТІ ПРОПЕРТІ ВЕСТ" на вітчизняному ринку готельних послуг

Автор: Степанюк Віталій Романович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: «Гейміфікація» є достатньо новим терміном але таким елементом інтернет маркетингу, що швидко захопив інтереси бізнес-структур і, як зазначили вітчизняні науковці Лихолат С. та Пацкаль О. відіграє вагому роль в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства [1]. На думку Леонової С., Таранського І. та Суружіу І. поширення гейміфікації відбувається за рахунок активного розвитку штучного інтелекту та має дію на трансформацію інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних підприємств [2]. Практичні підходи до формування ефективного маркетингового середовища та вплив гейміфікації на дохід підприємства розглядали Лобода В., Кошелєва Т., Волоктін О., Герасименко О., Бачинський О. [3]. Толі як застосування технологій інтернет-маркетингу збутовій діяльності підприємства, їхній стан та розвиток стали предметом дослідження Янчук Т. та Петрова В. [4,5]. Об’єкт дослідження: процес формування ефективної маркетингової діяльності підприємства із використанням інноваційних підходів. Предмет дослідження: теоретичні та практичні засади формування ефективної маркетингової діяльності ТзОВ «Ейч ті проперті вест» та готелю «Леополіс» у його складі на ринку готельних послуг. Мета дослідження: дослідження ринку готельних послуг в умовах невизначеності та розроблення пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства на ньому. Результати дослідження: у першому теоретичному розділі визначено роль гейміфікації у маркетинговій діяльності підприємства. Здійснено аналіз наукових досліджень за обраною темою. Представлено характеристику гейміфікації як 4 соціального феномена. Наведено приклади використання гейміфікації та інтерактивного контенту в бізнес-середовищі. Досліджено іноземний та вітчизняний досвід використання гейміфікації у бізнес-середовищі та його вплив на цільову аудиторію. У другому аналітичному розділі здійснено аналіз зовнішнього середовища в якому функціонує досліджуване підприємство ТзОВ «Ейч ті проперті вест» на ринку готельних послуг і готелю «Леополіс» в його складі. Встановлено основних конкурентів готелю «Леополіс» та їх конкурентні переваги. Проаналізовано фінансово-господарську та маркетингову діяльність досліджуваного підприємства. Досліджено потреби та вподобання споживачів ТзОВ «Ейч ті проперті вест», їхньої купівельної поведінки. У третьому проектному розділі використано PEST- та SWOT-аналізи для визначення ключових тенденцій розвитку досліджуваного підприємства. Також використано експертну оцінку для окреслення конкурентних переваг обраних для порівняння готелів та наведено результати їх обрахунку. Окреслено етапи впровадження гейміфікації в маркетингову діяльність готелю «Леополіс». Описано дії, які потрібно здійснити для інтеграції гейміфікації в діяльність досліджуваного підприємства. Описано типі користувачів (гравців) та характер їх поведінки в процесі впровадження гейміфікації в діяльність ТзОВ. Визначено напрями реалізації гейміфікаційного проєкту «Game in Leopolis». Розроблено логотип гейміфікаційної програми. Визначено цільову аудиторію та можливі обмеження. Описано лендинг мобільного додатку та його можливості. Визначено, яким чином користувачі (гравці) відслідковуватимуть результати накопичення балів в програмі «Game in Leopolis». Запропоновано методи поширення інформації про гейміфікаційну програму «Game in Leopolis» в мобільному додатку. Наведено розрахунок створення та просування гейміфікаційної програми «Game in Leopolis» в мобільному додатку. Окреслено перспективи для досліджуваного підприємства за результатами просування гейміфікаційної програми «Game in Leopolis». 5 Ключові слова: маркетингова діяльність, гейміфікація, ринок готельних послуг, експертна оцінка, інтерактивний контент. Перелік використаних літературних джерел: 1. Лихолат С., Пацкаль О. Інтернет-маркетинг в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Академічні візії. 2022 (10-11). С. 13-18. URL : https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/64 (дата звернення: 01.05.2025) 2. Cуружіу І., Леонова С., Тарансьський І. Штучний інтелект у процесі трансформації інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних підприємств. Актуальні питання економічних наук. 2024. №5. URL : https://aeconomics. com.ua/index.php/home/article/view/33 (дата звернення: 02.05.2025) 3. Лобода В., Кошелєва Т., Волоктін О., Герасименко О., Бачинський О. Гейміфікація в email: як збільшити дохід з каналу на 150%. URL : https://www.promodo.ua/cases/geymifikaciya-v-email-yak-zbilshiti-dohid-zkana-luna- 150 (дата звернення: 01.05.2025). 4. Янчук Т., Петрова В. Сучасний стан та розвиток технологій інтернет- маркетингу підприємств малого бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: економічні науки. 2023. №12. URL : https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-12-9492 (дата звернення: 02.05.2025). 5. Янчук Т. Застосування технологій інтернет-маркетингу збутовій діяльності підприємства. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2023. №30. С. 98-106. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2023_30_11 (дата звернення: 01.05.2025).