Системний аналіз

9.F4.00.01 Системний аналіз
Кваліфікація: Доктор філософії з системного аналізу
Рік вступу: 2025
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 4 роки
Інститут: Відділ докторантури та аспірантури
Кількість кредитів: 43 кредити ЄКТС освітньої складової
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Восьмий рівень НРК (третій цикл РК ЄПВО, восьмий рівень ЄРК)
Галузь знань: Інформаційні технології
Особливі умови вступу: Вступні випробування зі спеціальності та іноземної мови.
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання індивідуального навчального плану та захист дисертації.
Характеристика освітньої програми: Освітньо-наукова програма ґрунтується на фундаментальних постулатах системного аналізу та результатах сучасних наукових досліджень у сфері інноваційного розвитку теорії і практики системного аналізу. Спрямована на актуальні аспекти спеціальності, в рамках якої можлива подальша наукова та викладацька кар’єра. Наукова складова освітньо-наукової програми визначається індивідуальним навчальним планом аспіранта.
Програмні результати навчання: – Мати передові концептуальні та методологічні знання з системного аналізу і на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій. – Формулювати і перевіряти гіпотези; використовувати для обґрунтування висновків належні докази, зокрема, результати теоретичного аналізу, експериментальних досліджень (опитувань, спостережень) і математичного та/або комп’ютерного моделювання, наявні літературні дані. – Розробляти та досліджувати концептуальні, математичні, інформаційні і комп’ютерні моделі процесів та складних систем з невизначеністю, ефективно використовувати їх для отримання нових знань та/або створення інноваційних продуктів у сфері системного аналізу та дотичних міждисциплінарних напрямах. – Застосовувати бази та сховища даних, інформаційні системи, сучасні інструменти і технології для пошуку, опрацювання, аналізу та генерування інформації. – Розробляти та реалізовувати наукові проєкти за методологією системного аналізу з використанням інформаційних технологій. – Глибоко розуміти загальні принципи та методи системного аналізу, застосовувати їх у власних дослідженнях та у викладацькій практиці. – Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями і нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми у сфері системного аналізу державною та іноземною мовами, оприлюднювати у провідних наукових виданнях. – Планувати, організовувати і проводити навчальні заняття, розробляти відповідне забезпечення освітніх компонентів, здійснювати оцінювання результатів навчання, забезпечувати консультативну підтримку студентів. – Критично аналізувати, оцінювати і синтезувати нові та комплексні ідеї у сфері системного аналізу. – Застосовувати методи аналізу даних великого обсягу та складної структури, зокрема технології інтелектуального аналізу даних. – Розв’язувати слабо структуровані проблеми з використанням методології системного аналізу. – Володіння загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики та культурного кругозору. – Вміти застосовувати закордонні та вітчизняні універсальні програмні засоби та аналітичні платформи для пошуку закономірностей, взаємозв’язків, правил, знань в електронних масивах даних. – Проводити реінжиніринг прикладних інформаційних систем, бізнес-процесів та цифрових сервісів. – Проєктувати та оптимізувати інформаційні системи підтримки ІТ-інфраструктури з використанням сучасних інструментальних засобів.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Львівська політехніка» та університетами України.
Практика/стажування: Педагогічний практикум.
Керівник освітньої програми, контактна особа: Д.т.н., професор, професор кафедри ІСМ Пасічник Володимир Володимирович, +38(067)-690-66-20, volodymyr.v.pasichnyk@lpnu.ua
Професійні профілі випускників: Посади наукових і науково-педагогічних працівників в наукових установах і закладах вищої освіти, інші посади, що потребують кваліфікації 8 рівня НРК, зокрема посади працівників найвищої кваліфікації у дослідницьких, проєктних, конструкторських тощо установах і підрозділах підприємств, посади наукових консультантів в органах влади, установах та організаціях.
Інші особливості програми: Поглибити теоретичні знання та практичні уміння і навики у галузі інформаційних технологій за спеціальністю системний аналіз, розвинути філософські та мовні компетентності, сформувати універсальні навики дослідника, достатні для проведення та успішного завершення наукового дослідження і подальшої професійно-наукової діяльності