Публічне управління та адміністрування

6.D4.00.00 Публічне управління та адміністрування
Кваліфікація: Бакалавр публічного управління та адміністрування
Рік вступу: 2025
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 4 роки
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Кількість кредитів: 240 кредитів
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Шостий рівень НРК (перший цикл РК ЄПВО, шостий рівень ЄРК)
Галузь знань: Бізнес, адміністрування та право
Особливі умови вступу: Конкурсний бал для вступу не може бути менше ніж 150 балів Для конкурсного відбору на навчання для здобуття ступеня бакалавра (магістра фармацевтичного спрямування) на основі ПЗСО та НРК5, зараховуються бали: НМТ 2025 або 2024 року з чотирьох конкурсних предметів (перший, другий, третій, четвертий предмети); НМТ 2023 або 2022 року з трьох конкурсних предметів (перший, другий, третій предмети) для здобуття ступеня бакалавра. Для здобуття ступеня бакалавра можуть проходити вступні випробування у формі співбесіди замість НМТ на основі ПЗСО або НРК5: - особи, визнані постраждалими учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», зокрема ті з них, які проходять військову службу (крім військовослужбовців строкової служби) в порядку, визначеному відповідними положеннями про проходження військової служби громадянами України; - особи з інвалідністю внаслідок війни відповідно до статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Основні вимоги для отримання кваліфікації: Освітні компоненти: успішне завершення всіх обов’язкових навчальних дисциплін, передбачених навчальним планом програми. Виконання необхідного обсягу кредитів ЄКТС (240 кредитів для бакалавра,). Проходження практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи Атестація: складання кваліфікаційного екзамену та виконання і захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Характеристика освітньої програми: Мета освітньої програми : надати теоретичні знання та практичні уміння і навички для успішного виконання професійних обов’язків, враховуючи інноваційні підходи у галузі за спеціальністю D 4 «Публічне управління та адміністрування» та підготувати студентів для подальшого працевлаштування за обраною спеціальністю. Об’єкти вивчення та/або діяльності: вся сфера публічного управління та адміністрування. Цілі навчання: підготовка фахівців з публічного управління та адміністрування, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання . Теоретичний зміст предметної області: наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях, адміністрування у всіх сферах діяльності Методи, методики та технології наукового пізнання, управління та прийняття рішень, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування. Інструменти та обладнання: інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.
Програмні результати навчання: 1. Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства 2. Застосовувати норми та правила професійного спілкування українською мовою. 3. Уміти усно і письмово спілкуватися іноземною мовою. 4. Знати структуру та особливості функціонування сфери публічного управління та адміністрування. 5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування. 6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування. 7. Уміти організовувати та брати участь у волонтерських / культурно-освітніх/ спортивних проектах, спрямованих на формування здорового способу життя / активної громадянської позиції. 8. Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень. 9. Знати основи електронного урядування. 10. Уміти користуватися системою електронного документообігу. 11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції. 12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування. 13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку. 14. Уміти коригувати професійну діяльність у випадку зміни вихідних умов. 15. Застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності. 16. Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності 17. Здатність застосовувати в практичній управлінській діяльності знання з методології, методики та організації державного регулювання економіки 18. Здатність застосовувати набуті знання з організації публічних закупівель відповідно до діючого законодавства, застосовувати найефективніші процедури та алгоритми їх проведення з метою забезпечення національних економічних інтересів та конкурентоспроможності; 19. Уміння забезпечувати правове регулювання якості товарів, робіт послуг, судовий та позасудовий захист прав споживачів, здатність організовувати діяльність господарських одиниць відповідно до норм українського та міжнародного права; 20. Здатність здійснювати обчислення обов‘язкових податкових платежів, здатність визначати базу оподаткування за даними аналітичного обліку підприємств, суму податкових платежів до бюджетів та державних цільових фондів, складати податкові декларації і розрахунки за встановленими нормативними актами правилами, а також характеризувати загальнодержавні та місцеві податки в податковій системі України; визначати процедуру взяття на облік юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб; підстави та порядок зняття з обліку у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та самозайнятих осіб; здатність розраховувати суму податків та зборів 21. Здатність розробляти, планувати та реалізовувати проектні дії, формувати ефективні проектні команди, використовувати інформаційні системи та технології для управління проектами; застосовувати засади господарського права, фінансового менеджменту, стратегічного управління та управління проектами у сфері регіонального розвитку; забезпечувати соціальну та екологічну безпеку проектної діяльності, приймати обґрунтовані проектні рішення, а також використовувати іноземну мову для професійної комунікації та управління проектами в міжнародному середовищі. 22. Використовувати макроеокномічні дані для здійснення аналізу, прогнозу сучасної економічної ситуації в країні, визначати основні фінансові показники. 23. Знати основи запобігання корупції, суспільної та академічної доброчесності на рівні, необхідному ля формування нетерпимості до корупції та проявів недоброчесної поведінки серед здобувачів освіти та вміти застосовувати їх в професійній діяльності
Академічна мобільність: Ерасмус + К107
Практика/стажування: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (3 кредити, диф.залік) органи місцевого самоврядування, органи державної влади, некомерційні організації, комунальні установи , наукові установи, міжнародні організації
Керівник освітньої програми, контактна особа: д.н.днрж упр., професор, професор кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Олена Білик
Професійні профілі випускників: Робочі місця в державному секторі, а саме: в органах державної влади, адміністративного-господарського управління та контролю, органах місцевого самоврядування, в адміністраціях судових органів, в органах державної фіскальної служби, управліннях із захисту прав споживачів, в Антимонопольному комітеті України та його територіальних відділеннях у всіх областях; в приватному секторі у різних сферах діяльності, зокрема: у сфері банківських, страхових, торговельних, транспортних послу тощо. Бакалавр з публічного управління та адміністрування підготовлений для роботи в органах публічної влади, їх управліннях і відділах: посади радників, консультантів секретаріатів місцевих рад, спеціалістів виконавчих органів місцевих рад, спеціалістів виконавчих органів сільських, селищних рад, зокрема спеціаліста із державних закупівель, адміністратора з електронних закупівель, спеціаліста із зв'язків з громадськістю, державного соціального інспектора, адміністративного помічника, інспектора з кадрів, організатора з роботи з персоналом, адміністративного секретаря, секретаря органу самоорганізації населення, референта з основної діяльності, інструктора з організаційної роботи, інспектора з основної діяльності, інспектора з соціальних виплат, інспектора з ліцензування; також на посадах, що відповідають категорії «В» посад державної служби, VІІ і VІ категоріям посад в органах місцевого самоврядування (відповідно до вимог чинного законодавства).
Доступ до подальшого навчання: Здобуття другого (магістерського) рівня
Інші особливості програми: Освітньо-професійна програма має три професійні спрямування: адміністративний менеджмент у публічних організаціях, управління у сфері економічної конкуренції, публічне управління на регіональному та місцевому рівнях. Ключові слова: публічна організація, адміністративний менеджмент, міжнародний бізнес, економічна конкуренція, державно-бізнесові відносини, публічна політика, публічне управління, публічне адміністрування, місцеве самоврядування, органи самоорганізації населення, об’єднані територіальні громади, громадянське суспільство