Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
8.194.00.01 Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Кваліфікація: Магістр з гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Архітектура та будівництво
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма базується на сучасних інженерно-технічних напрацюваннях та результатах наукових досліджень у галузі гідротехніки і водних ресурсів та орієнтує на актуальні спеціалізації, у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра: водогосподарське та природоохоронне будівництво; гідротехнічне будівництво.
Основний фокус – системи водогосподарського комплексу, включаючи промислові об’єкти.
Програма передбачає практичну підготовку фахівців розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю та невизначеністю умов та вимог.
Програмні результати навчання: - Ставити та вирішувати інноваційні/наукові завдання і проблеми гідротехніки, що потребує оновлення та інтеграції знань, у тому числі в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
- Планувати та виконувати дослідження, аналізувати їх результати та обґрунтовувати висновки.
- Будувати та досліджувати фізичні, математичні і комп’ютерні моделі об’єктів та процесів гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій з використанням відповідних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
- Розробляти схеми комплексного використання і охорони вод, плани управління річковими басейнами, організовувати раціональне використання водних ресурсів.
- Визначати причини та наслідки шкідливої дії води, застосовувати відповідні методи протипаводкового захисту населених пунктів, сільськогосподарських угідь та інших територій, розробляти та реалізовувати програми з управління ризиками затоплення повенями і паводками екосистем, природних та антропогенних ландшафтів.
- Застосовувати гідро- та геоінформаційні технології, сучасні методики моделювання, розрахунку і проектування об’єктів професійної діяльності для розв’язання складних задач гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій.
- Організовувати колективну роботу при плануванні та реалізації проектів будівництва об’єктів професійної діяльності, їх ремонту, реконструкції та ліквідації з урахуванням наявних ресурсів та часових обмежень, а також технічних, економічних, правових та екологічних аспектів.
- Визначати технології та розробляти комплексні заходи з раціонального використання, охорони та відтворення водних ресурсів, поліпшення гідрологічного та екологічного стану водних об’єктів.
- Приймати ефективні рішення в умовах неповної /недостатньої інформації та суперечливих вимог, аналізувати альтернативи, будувати прогнози, оцінювати ризики.
- Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами з наукових, інженерних та виробничих питань у сфері гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій, презентації результатів досліджень та проектів, аргументації власної позиції, ведення дискусій з професійних питань.
- Організовувати визначення технічного стану об’єктів професійної діяльності та робити відповідні висновки на основі його аналізу.
- Зрозуміло і недвозначно доносити власні висновки з проблем гідротехніки, а також знання та пояснення, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
- Застосовувати методи, правила та сучасні технології проектування водогосподарських систем і комплексів.
- Застосовувати теорію та методи моделювання процесів, явищ та режимів роботи водогосподарських систем та їх елементів.
- Системно мислити та застосовувати творчі здібності до проектування, будівництва та налагодження роботи природоохоронних споруд.
- Здатність здійснювати моніторинг, аналіз та оптимізацію технологічних процесів та режимів роботи устаткування і обладнання водогосподарських систем.
- Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень.
- Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань.
- Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур
- Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах
- Здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності
- Уміння ефективно працювати в колективі у процесі професійної діяльності, виявляти лідерські якості, приймати відповідільні управлінські рішення.
- Здатність використання різноманітних методів, іноземних мов, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
- Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.
- Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
- Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Керівник освітньої програми, контактна особа: Д.т.н., проф., завідувач кафедри гідротехніки та водної інженерії Чернюк В. В.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня