Машини і технології паковання
8.131.00.04 Машини і технології паковання
Кваліфікація: Магістр з прикладної механіки
Рік вступу: 2023
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Механічна інженерія
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Програмні результати навчання: Знання:
- дослідницькі;
- проектні;
- технічні;
- технологічні;
- контрольні;
- прогностичні;
- аналітичні;
- організаційні.
Уміння:
- виконувати економічні розрахунки для встановлення вартості проведення наукової діяльності за окремими проектами та здійснення пакування продукції, створення та виробництва пакувального обладнання;
- виявляти об’єкти інтелектуальної власності, проводити експертизу, складати та подавати заявки на винаходи, корисні моделі для отримання патентів, здійснювати ліцензування об’єктів інтелектуальної власності науково-технічного призначення;
- проектувати, розраховувати системи управління пакувальним обладнанням, технологічними процесами пакування продукції для виконання поставлених завдань, наукових експериментів, впровадження сучасних зразків упаковки, тари, пакувальних матеріалів та технологічного обладнання;
- здійснювати управління проектами, проводити маркетингову діяльність, організовувати роботу наукових, проектних і виробничих підрозділів, що розробляють і проектують нові технології пакування та пакувальне обладнання;
- здійснювати оптимальний вибір пакувального обладнання, засобів автоматизації, тари та пакувальних матеріалів для забезпечення точності позиціювання, жорсткості, налагоджуваності та технологічної функціональності устаткування для створення упаковок;
- застосовувати сучасні методи та прийоми наукових досліджень у галузі пакування;
- розв’язувати задачі пов’язані з дослідженням процесів формування упаковки;
- застосовувати математичні методи планування та проведення експериментів і опрацювання результатів дослідження;
- виконувати обґрунтований вибір оптимальних параметрів, здійснювати розрахунки при проектуванні технологічного оснащення пакувального виробництва та супутніх процесів на підприємствах різноманітного спрямування;
- синтезувати моделі для дослідження і оптимізації технології виготовлення упаковок та конструкцій пакувального обладнання, проектування процесів пакування виробів в умовах автоматичних ліній;
- здійснювати засобами програмування вибір оптимальних параметрів елементів конструкцій пакувального обладнання, технологічних процесів пакування;
- застосовувати багато-функціональні програмні продукти CАD/СAM/CAE;
- зрозуміло і недвозначно презентувати результати досліджень та проектів, доносити власні висновки, аргументи та пояснення державною та іноземною мовами усно і письмово колегам, здобувачам освіти та представникам інших професійних груп різного рівня.
Комунікація:
- уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською) при діловому спілкуванні та викладенні у публікаціях професійного спрямування;
- здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Автономія і відповідальність:
- здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення; усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
- здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
- здатність демонструвати розуміння основних екологічних засад, охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня