Цифрова соціоекономіка
6.051.00.08 Цифрова соціоекономіка
Кваліфікація: Бакалавр з економіки
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 4 роки
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Кількість кредитів: 240 кредитів
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Шостий рівень НРК (перший цикл РК ЄПВО, шостий рівень ЄРК)
Галузь знань: Соціальні та поведінкові науки
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Мета освітньої програми: підготовка фахівців, які володітимуть сучасним економічним мисленням і відповідними компетентностями, зокрема у сфері моделювання соціально-економічних систем, соціальної аналітики, цифрових технологій, проектування систем людського розвитку у сфері цифрової економіки, що забезпечать можливість творчо та ефективно виконувати професійні обов’язки у галузі економіки в умовах цифровізації соціально-економічної сфери.
Об’єкт вивчення та/або діяльності: закономірності функціонування та розвитку соціально-економічних систем, соціально-економічних процесів, їх моделювання, прогнозування та регулювання, мотивація і поведінка економічних суб’єктів.
Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням, теоретичними знаннями і практичними навичками, необхідними для розв’язання завдань предметної області.
Теоретичний зміст предметної області: поняття, категорії, концепції, принципи економічних наук.
Методи, методики та технології: загальнонаукові методи пізнання та дослідницької діяльності, математичні та статистичні методи економічного аналізу, економіко-математичне моделювання, інформаційно-комунікаційні технології досліджень, розповсюдження та презентацій результатів досліджень.
Інструментарій та обладнання: сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються у професійній діяльності.
Програмні результати навчання: Асоціювати себе як члена громадянського суспільства, наукової спільноти, визнавати верховенство права, зокрема у професійній діяльності, розуміти і вміти користуватися власними правами і свободами, виявляти повагу до прав і свобод інших осіб, зокрема, членів колективу.
Відтворювати моральні, культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства в соціально-економічній сфері, пропагувати ведення здорового способу життя.
Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро- та макроекономіки,
Розуміти принципи економічної науки, особливості функціонування економічних систем.
Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади).
Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.
Пояснювати моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки.
Застосовувати відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач.
Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність їх діяльності.
Вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально-економічних і трудових відносин.
Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники.
Визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку.
Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.
Вміти використовувати дані, надавати аргументацію, критично оцінювати логіку та формувати висновки з наукових та аналітичних текстів з економіки.
Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем в однієї або декількох професійних сферах з врахуванням ризиків та можливих соціально-економічних наслідків.
Демонструвати здатність ідентифікувати сучасні соціально-економічні виклики, оцінювати середовище, потенціал соціальної економіки, формувати перспективні напрями, моделювати та проектувати соціальний розвиток, у тому числі й професійний, в умовах цифровізації економіки.
Показувати навички застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування ефективних рішень у соціально-економічній сфері з урахуванням процесів цифровізації економіки.
Показувати вміння формувати методи управління соціальним розвитком, у тому числі й професійним, відповідно до високих соціальних стандартів безпеки, якості, відповідальності та етики в умовах цифровізації економіки.
Демонструвати вміння формувати дієву та ефективну систему управління соціальним розвитком, у тому числі й професійним, адаптовувати її до умов цифровізації економіки.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Львівська політехніка» та вищими навчальними закладами України.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття другого (магістерського) рівня