Програмно-апаратні засоби радіотехнічних систем
8.172.00.09 Програмно-апаратні засоби радіотехнічних систем
Кваліфікація: магістр
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки
Кількість кредитів: (90 кредитів ЄКТС)
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Електроніка, автоматизація та електронні комунікації
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Предметна область (галузь знань, спеціальність) - Електроніка та телекомунікації; телекомунікації та радіотехніка.
Орієнтація на підготовку професіоналів у галузі електроніки та телекомунікацій:
наукових співробітників (електроніка, телекомунікації);
інженерів у галузі електроніки та телекомунікацій;
технічних фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій.
Формування випускників як професіоналів, здатних вирішувати певні проблеми й задачі в галузі електроніки та телекомунікацій, зокрема при проектуванні, побудові, модернізації та експлуатації телекомунікаційних і радіотехнічних систем та мереж.
Програмні результати навчання: Знання.
1. концепції побудови й управління ТК систем та мереж третього та четвертого поколінь, архітектури ТК систем та мереж.
2. технологій та протоколів передавання сигналів у ТК системах та мережах.
3. концепції впровадження ТК систем та мереж наступного покоління.
4. основних понять теорії надійності радіоелектронних систем та комплексів..
5. основних видів проектних операцій та процедур проектування РЕА.
6. функціональних можливостей сучасних комплексів автоматизованого проектування РЕП.
7. класифікації методів і видів контролю та діагностики РЕА, основних схем організації контролю та діагностики РЕА.
8. функціональних схем пристроїв контролю РЕА та основних показників їх ефективності.
9. концепції побудови автоматизованих систем контролю РЕП та РЕС.
10. підходів, моделей і методик структурного проектування радіоелектронних комплексів, моделей і методик аналізу поведінки радіоелектронних комплексів у функціональному й надійнісному аспектах.
11. різновидів технічного обслуговування, засобів та способів підвищення надійності радіоелектронних систем та комплексів.
12. методів оцінки та способів підвищення надійності та безпечності нерезервованих, резервованих, відновлюваних та невідновлюваних радіоелектронних систем та комплексів.
13. методів фізичного та інформаційного забезпечення безпеки зв’язку.
14. методів забезпечення передавання та приймання радіосигналів.
1. Уміння здійснювати аналіз вимог до телекомунікаційних і радіоелектронних пристроїв та систем і на його основі коректно формулювати технічне завдання на проектування таких пристроїв та систем.
2. Уміння використовувати отримані знання про архітектуру, прин¬ципи побудови та функціонування телекомунікаційних систем для побудови планів покриття телекомунікаційних мереж.
3. Уміння застосовувати отримані знання про типи модуляції, технології та протоколи передавання в телекомунікаційних системах та мережах для розробки частотних планів.
4. Уміння використовувати функціональні можливості сучасних програмно-методичних комплексів автоматизованого проектуван¬ня для багатоваріантного аналізу, призначення допусків на параметри компонентів схем, оптимізації характеристик схем за заданими критеріями, статистичного аналізу.
5. Уміння ефективно застосовувати в процесі схемотехнічного проектування методи та засоби автоматизованого проектування, зокрема програми Micro Cap та MATLAB Simulink, синтезувати з використанням цих програм стійкі макромоделі лінійних та нелінійних кіл із зосередженими параметрами.
6. Уміння застосовувати отримані знання з контролю та діагностики РЕА, апаратно реалізувати існуючі методи контролю РЕА.
7. Уміння оцінити вплив контролю на показники надійності контрольованих об’єктів.
8. Уміння користуватися методикою аналізу сіткових структур, формувати математичну модель поведінки об’єкта проектування (дослідження) у вигляді системи дискретно-неперервних стохастичних рівнянь.
9. Уміння користуватися методикою оптимізації складу структури за критерієм мінімуму затрат при заданих обмеженнях на пропускну здатність і надійність, зокрема використовувати проблемно-орієнтовані програмні пакети.
10. Уміння розробляти функціонально завершені проекти з використанням сучасних однокристальних програмованих систем (PSoC).
11. Уміння оцінювати безпечність складних систем методами аналізу видів і наслідків відмов (FMEA) та аналізу критичності видів і наслідків відмов (FMECA).
12. Уміння працювати із програмним комплексом RAM Commander для оцінки надійності та безпечності радіоелектронних систем та комплексів.
13. Уміння застосовувати методи фізичного, криптографічного та стеганографічного захисту інформаційних каналів.
14. Уміння проектувати радіотехнічні приймально-передавальні пристрої включно із розробкою функціональних та принципових електричних схем і специфікацій компонентів.
1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та іноземними мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською та іншими) мовами.
2. Здатність використання різноманітних методів комунікації, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
3. Здатність до ділових комунікацій у професійній сфері, а саме вести дискусію й викладати основи професійних знань в телекомунікаціях та радіотехніці, знання основ ділового спілкування, навички роботи у команді.
1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідальні рішення.
2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Львівська політехніка» та університетами України.
Керівник освітньої програми, контактна особа: Бондарєв Андрій Петрович
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня