Методи дослідження міжнародної підприємницької діяльності
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 8.292.00.O.12
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н. проф., Ігор Олексів
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Узагальнювати, критично мислити й аналізувати явища та проблеми, які вивчаються, проявляти гнучкість у прийнятті рішень на основі логічних аргументів та перевірених фактів в умовах обмеженого часу і ресурсів на засадах загальнонаукової методології.
2. Аналізувати та застосовувати концептуальні моделі, науковий доробок вітчизняних та зарубіжних вчених, фундаментальні постулати та теорії, парадигми глобального економічного розвитку, новітні підходи до функціонування і розвитку світового господарства та міжнародних економічних відносин.
3. Володіти аналітичним мисленням та методиками систематизації інформації обробки великих масивів даних, оцінювання та прогнозування економічних та соціальних явищ.
4. Ідентифікувати наукові та практичні проблеми, готувати наукові тексти та доповіді, здійснювати публічну апробацію результатів досліджень як державною так і іноземними мовами, демонструвати усну та письмову комунікацію.
5. Застосовувати інформаційні технології, сучасні методи моделювання та прогнозування із використанням новітніх прикладних пакетів і програмних продуктів для наукового обґрунтування та підтвердження / спростування гіпотез.
6. Уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій.
7. Здатність формулювати власні авторські висновки, пропозиції та рекомендації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Менеджмент, Статистика, Економетрика
- кореквізит: Якісні методи дослідження
Короткий зміст навчальної програми: Стратегії бізнес-досліджень. Дослідницький дизайн. Планування дослідницького проекту та формулювання дослідницьких питань. Характер кількісних досліджень. Відбір проб. Структурне інтерв'ю. Структуроване спостереження. Вторинний аналіз та офіційна статистика. Контент-аналіз. Кількісний аналіз даних. Етика в бізнес-дослідженнях.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): проект
- підсумковий контроль (70%, екзамен): тестування (50%), усна відповідь (20%)
Рекомендована література: 1. Bryman A., Bell E. Business Research Methods. Oxford University Press. 2007.
2. Whitley B.E. Principles of Research in Behavioral Science / Whitley B.E. – New York: McGraw-Hill, 2002. – 668 p.
3. Gujarati, D.N. Basic econometrics / D.N. Gujarati. – Printed in the United States of America: 3rd. ed. McGraw-Hill, Inc., 1995. – p.840.
4. Лук’яненко І.Г., Краснікова Л.І. Економетрика / І.Г. Лук’яненко, Л.І. Краснікова. – К.: Товариство “Знання”, КОО, 1998. – 494c.