Адміністрування публічними проєктами
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.040
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Доктор економіки, доцент З.Сірик
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення начальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
інтегральні компетентності:
• здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
загальні компетентності:
• здатність бути критичним і самокритичним;
фахові компетентності:
• вивчення засад планування і виконання проектних дій, формування проектної команди, використання інформаційних систем і технологій в управлінні проектами, господарського права, фінансового менеджменту в управлінні проектами, управління проектами у сфері регіонального розвитку, захисту прав інтелектуальної власності в управлінні проектами, планування проектної діяльності, стратегічного управління проектно-орієнтованими організаціями, соціальної та екологічної безпеки діяльності, прийняття проектних рішень, а також поглибленого вивчення іноземної мови.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
• Оцінювати та аналізувати вплив управлінських рішень у публічній сфері на суспільні процеси: зайнятість, безробіття, темпи економічних змін, інфляцію, доходи тощо;
• Визначати та розробляти прогнозні та програмні документи економічного і соціального розвитку, показники економічного та соціального розвитку об’єктів публічного управління;
• Організовувати діяльність служб органу публічного адміністрування, функціонування інформаційно-комунікаційної системи
• Забезпечувати координацію роботи підрозділів органу публічного управління, а також взаємодію органів державної влади, місцевого самоврядування і громадських організацій;
• Знання основ професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 074 «Публічне управління та адміністрування»;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни - Публічні комунікації та взаємодія з громадськістю, Публічне адміністрування. Супутні і наступні навчальні дисципліни - Планування територіального розвитку,
Стратегії розвитку держави і суспільства
Короткий зміст навчальної програми: В підготовленому курсі представлені основні цілі і завдання та основні принципи адміністрування публічними проектами. Студентам запропонований аналіз стану нормативно-правового забезпечення розвитку інформаційного суспільства та адміністрування публічними проектами.
Також розглянуто основні моделі адміністрування публічними проектами його етапи, передумови та проблеми впровадження а також державні електронні інформаційні ресурси, тенденції їх розвитку. Окремо в курсі представлена інформаційна інфраструктура адміністрування публічними проектами і телекомунікаційні та інформаційно-аналітичні системи в державному управлінні, зокрема портал державних послуг.
Курс „Адміністрування публічними проектами” вивчається в рамках одного курсу студентами бакалаврату, які навчаються за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» спеціалізації «Публічне управління та адміністрування».
Вивчення курсу „ Адміністрування публічними проектами” дає знання та формує вміння, необхідні будь-якому керівнику, професіоналу та спеціалісту у сфері публічного управління та адміністрування, незалежно від місця його роботи та посади
Опис: Вступ до курсу. Загальні засади Адміністрування публічними проектами
Правове підгрунтя реалізації публічних проектів
Досвід впровадження адміністрування публічними проектами
Інформаційне забезпечення адміністрування публічними проектами
Менеджмент і маркетинг адміністрування публічними проектами
Фази реалізації публічних проектів
Завершення адміністративного циклу в процесі реалізації публічних проектів
Роль адміністрування публічними проектами в стратегічному розвитку громад
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на практичних, семінарських заняттях проводиться з метою виявлення готовності до занять у таких формах:
• вибіркове усне опитування перед початком занять;
• фронтальне стандартизоване опитування за картками, тестами протягом 5-10 хв.;
• фронтальна перевірка виконання домашніх завдань;
• оцінка активності аспіранта у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін.;
• письмова (до 45 хв.) контрольна робота.
Контрольні запитання поділяються на:
а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді;
б) проблемні – створення ситуацій проблемного характеру;
в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки;
г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації;
д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення(наприклад, вивчених хімічних явищ);
е) інтерактивні завдання вікторинного та ігрового характеру.
Під час контролю знань та умінь студентів дотримуюсь таких вимог:
• індивідуальний характер контролю;
• своєчасність та систематичність контролю;
• об’єктивність та справедливість оцінювання;
• врахування вікових особливостей студентів;
• обґрунтоване та аргументоване оцінювання робіт та відповідей;
• урізноманітнення форм та видів контролю.
Підсумковий контроль являє собою екзамен у письмовій формі відповідно до затверджених на засіданні кафедри АФМ екзаменаційних завдань з метою оцінки знань і навиків студента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни "Адміністрування публічними проектами" проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді семестрового контролю (екзамену), який передбачає роботу студента протягом всього навчального семестру та виставляється за її результатами в кінці навчального семестру.
Семестровий контроль включає в себе результати поточного контролю (ПК) знань студентів, 1 контрольного заходу (для студентів ЗФН) та екзамену.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни «Адміністрування публічними проектами» проводиться за такими формами:
а) під час практичних занять (для студентів ДФН і ЗФН):
- опитування студентів з теоретичного матеріалу;
- тестування знань вивченого теоретичного матеріалу тем;
- оцінка виконання завдань під час заняття;
- оцінка активності студентів під час обговорення дискусійних питань.
б) за результатами виконання завдань самостійного опрацювання (контрольної роботи для студентів ЗФН):
- оцінка виконання контрольної роботи;
- захист контрольної роботи під час практичних занять.
Максимальна кількість балів (20 балів для студентів ДФН і 12 балів для студентів ЗФН) при оцінюванні знань студентів під час практичного заняття виставляється за такими критеріями:
- під час опитувань – за повну і грунтовну відповідь на задане запитання за темами дисципліни, за активну участь в обговоренні дискусійних питань, за доповнення відповідей інших студентів
- під час тестування у ВНС Львівської політехніки за правильні відповідями за темами дисципліни.
Фактична кількість балів (ПК+ЕК), отримана студентом, переводиться в оцінку за національною інкалою за такими критеріями:
• Атестований з оцінкою «відмінно» (88-100 балів) виставляється за міцні знання навчального матеріалу, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їх взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно і послідовно відповідати на поставлені питання, вміння застосовувати теоретичні положення при розв’язуванні практичних задач;
• Атестований з оцінкою «добре» (71-87 балів) виставляється за посередні знання навчального матеріалу, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені питання, які, однак, містять певні (несуттєві) неточності, вміння застосовувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач;
• Атестований з оцінкою «задовільно» (50-70 балів) виставляється за слабкі знання навчального матеріалу, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності його викладання, слабке застосування теоретичних положень при розв’язанні практичних задач;
• Не атестований (26-49 балів) - виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу, суттєві помилки у відповідях на питання, невміння застосувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач;
• Не атестований - оцінка «незадовільно» (00-25 балів) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу, суттєві помилки у відповідях на питання, невміння орієнтуватися при розв’язанні практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінювання знань студентів з дисципліни "Адміністрування публічними проектами" проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді семестрового контролю (екзамену), який передбачає роботу студента протягом всього навчального семестру та виставляється за її результатами в кінці навчального семестру.
Семестровий контроль включає в себе результати поточного контролю (ПК) знань студентів, 1 контрольного заходу (для студентів ЗФН) та екзамену.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни «Адміністрування публічними проектами» проводиться за такими формами:
а) під час практичних занять (для студентів ДФН і ЗФН):
- опитування студентів з теоретичного матеріалу;
- тестування знань вивченого теоретичного матеріалу тем;
- оцінка виконання завдань під час заняття;
- оцінка активності студентів під час обговорення дискусійних питань.
б) за результатами виконання завдань самостійного опрацювання (контрольної роботи для студентів ЗФН):
- оцінка виконання контрольної роботи;
- захист контрольної роботи під час практичних занять.
Максимальна кількість балів (20 балів для студентів ДФН і 12 балів для студентів ЗФН) при оцінюванні знань студентів під час практичного заняття виставляється за такими критеріями:
- під час опитувань – за повну і грунтовну відповідь на задане запитання за темами дисципліни, за активну участь в обговоренні дискусійних питань, за доповнення відповідей інших студентів
- під час тестування у ВНС Львівської політехніки за правильні відповідями за темами дисципліни.
Рекомендована література: 1.Адміністрування публічними проектами. Опорний конспект лекцій/ С. В. Дзюба, І. Б. Жиляєв, С. К. Полумієнко, І. А. Рубан, А. І. Семенченко. За ред. А. І. Семенченка. Київ, 2012.
2. Довідник з публічного проектування для місцевих органів влади України. Практичні вказівки і кращі практики місцевого публічного проектування. Академія публічного управління, 2014.
3.Публічне урядування, підручник/авт. кол.за заг. ред. Ковбасюка Ю.В., - К., НАДУ, 2014, - 352с.
4.Ткачук А. Місцеве самоврядування та децентралізація. Практичний посібник/ А. Ткачук. - Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні DESPRO». - К. : ТОВ «Софія». - 2012. - 120 с.
5.Сендзюк М. А. Інформаційні системи в державному управлінні: навчальний посібник. / М. А. Сендзюк. К.: КІІЕУ, 2004. 339 с.
6.Участь громадськості у процесі прийняття рішень на місцевому рівні: навчально-методичний посібник / ДП «Укртехінформ» Київ, 2013, 250 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Адміністрування публічними проєктами (курсовий проєкт)
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.043
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Д.е.н., доцент Сірик Зиновій Орестович
К.т.н., асистент Цигилик Наталя Валентинівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: РН 5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування.
РН 11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
РН 11. Здатність планувати і виконувати проектні дії, формувати проектну команду, використовувати інформаційні системи і технології в управлінні проектами, господарського права, фінансового менеджменту в управлінні проектами, управління проектами у сфері регіонального розвитку, захисту прав інтелектуальної власності в управлінні проектами, планування проектної діяльності, стратегічного управління проектно-орієнтованими організаціями, соціальної та екологічної безпеки діяльності, прийняття проектних рішень, а також поглибленого вивчення іноземної мови.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Публічні комунікації та взаємодія з громадськістю.
Публічне адміністрування.
Планування територіального розвитку.
Стратегії розвитку держави і суспільства.
Короткий зміст навчальної програми: Написання студентом курсового проекту роботи є однією з форм вивчення дисципліни «Адміністрування публічними проєктами» мета якого - узагальнення, поглиблення та закріплення знань за допомогою самостійного опрацювання студентами навчальної та спеціальної наукової літератури.
Курсовий проект призначений для закріплення теоретичних знань і набуття практичних навичок проведення заходів для можливості самостійно проводити адміністрування публічними проєктами.
Викладач контролює індивідуальність виконання роботи за завданням в процесі консультації і захисту курсового проекту.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни "Адміністрування публічними проектами" (КП) проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді семестрового контролю (заліку) за результатами виконання курсового проєкту.
Максимальна оцінка курсового проекту складає 100 балів для студентів всіх форм навчання.
Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в оцінку за національною інкалою за такими критеріями:
• Атестований з оцінкою «відмінно» (88-100 балів) виставляється за міцні знання навчального матеріалу, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їх взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно і послідовно відповідати на поставлені питання, вміння застосовувати теоретичні положення при розв’язуванні практичних задач;
• Атестований з оцінкою «добре» (71-87 балів) виставляється за посередні знання навчального матеріалу, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені питання, які, однак, містять певні (несуттєві) неточності, вміння застосовувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач;
• Атестований з оцінкою «задовільно» (50-70 балів) виставляється за слабкі знання навчального матеріалу, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності його викладання, слабке застосування теоретичних положень при розв’язанні практичних задач;
• Не атестований (26-49 балів) - виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу, суттєві помилки у відповідях на питання, невміння застосувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач;
• Не атестований - оцінка «незадовільно» (00-25 балів) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу, суттєві помилки у відповідях на питання, невміння орієнтуватися при розв’язанні практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Адміністрування публічними проектами. Опорний конспект лекцій/ С. В. Дзюба, І. Б. Жиляєв, С. К. Полумієнко, І. А. Рубан, А. І. Семенченко. За ред. А. І. Семенченка. Київ, 2012.
2. Довідник з публічного проектування для місцевих органів влади України. Практичні вказівки і кращі практики місцевого публічного проектування. Академія публічного управління, 2014.
3.Публічне урядування, підручник/авт. кол.за заг. ред. Ковбасюка Ю.В., - К., НАДУ, 2014, - 352с.
4.Ткачук А. Місцеве самоврядування та децентралізація. Практичний посібник/ А. Ткачук. - Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні DESPRO». - К. : ТОВ «Софія». - 2012. - 120 с.
5.Сендзюк М. А. Інформаційні системи в державному управлінні: навчальний посібник. / М. А. Сендзюк. К.: КІІЕУ, 2004. 339 с.
6.Участь громадськості у процесі прийняття рішень на місцевому рівні: навчально-методичний посібник / ДП «Укртехінформ» Київ, 2013, 250 с.
7.Про інформацію: Закон України від 02.10.1992 p. № 2657-ХІІ ВВРУ.1992. № 48. - Ст. 650. - [Електронний ресурс] Режим доступу:http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2657-12.
8.Про доступ до публічної інформації: Закон України від 13 січня 2011 року № 2939-VI.
9.Про звернення громадян: Закон України від 02.10.1996 р. // ВВРУ. 1996. № 47. Ст. 256.
10.Про адміністративні послуги: Закон України// ВВРУ. - 2013,- №32,- Ст. 409.- [Електронний ресурс] Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5203-17
11.Про електронні документи та електронний документообіг: Закон України від 22.05.2003 p. № 851-IV // ВВРУ. 2003. № 36. - Ст. 275.
12.Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації: Закон України від 23 вересня 1997 р. №539/97-ВР, із змінами.// ВВРУ. 1997,- №49. Ст. 299,- [Електронний ресурс]Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/539/97-%D0%B2%D 1 %80
13. http://nc.gov.ua/communication/learning/coursc/index.php7print coursc=Y&COURSE ID" &TYPI7 Y - Організація роботи зі зверненнями громадян.
14. http://citv-adm.lviv.ua/reports - Звіти JIMP
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).