Світовий та національний ринки
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.017
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: ст. викл. Гладун Т.М.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати основні функції, поняття і завдання світового ринку, а також особливості національного ринку; області застосування і основні прикладні теорії дисципліни;
• вміти досліджувати економічні моделі світового та національного ринків; використовувати отримані теоретичні знання в різних предметних сферах: управлінні, економіці, фінансовому менеджменті;
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування знань із дисципліни .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -
Короткий зміст навчальної програми: Концепції розвитку міжнародної торгівлі. Світовий ринок товарів і послуг. Світовий ринок як підсистема світового господарства. Міжнародний поділ праці. Визначення особливостей формування світового ринку. Особливості та формування національного ринку. Об’єкти світового ринку та національного ринку. Інфраструктура та інституціональне середовище світового ринку. Конкуренція та монополізація на ринку.
Методи та критерії оцінювання: • практична робота (30 балів)
• підсумковий контроль (70 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бураковський І. Теорії міжнародної торгівлі. — К.: Основи, 2010.
2. Глобальна торгова система: розвиток інститутів, правил, інструментів СОТ: Монографія. — К.: Вид-во КНЕУ, 2009.
3. Коваленко Ю. О., Румянцев А. П. Міжнародна торгівля послуга- ми. — К.: Центр навч. л-ри, 2008.
4. Система світової торгівлі: Практ. посіб.: Пер. з англ. — К.: К.І.С., 2012.
Світовий та національний ринки (курсовий проєкт)
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: ст. викл. Гладун Т.М.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати основні функції, поняття і завдання світового ринку, а також особливості національного ринку; області застосування і основні прикладні теорії дисципліни;
• вміти досліджувати економічні моделі світового та національного ринків; використовувати отримані теоретичні знання в різних предметних сферах: управлінні, економіці, фінансовому менеджменті;
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування знань із дисципліни .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -
Короткий зміст навчальної програми: Концепції розвитку міжнародної торгівлі. Світовий ринок товарів і послуг. Світовий ринок як підсистема світового господарства. Міжнародний поділ праці. Визначення особливостей формування світового ринку. Особливості та формування національного ринку. Об’єкти світового ринку та національного ринку. Інфраструктура та інституціональне середовище світового ринку. Конкуренція та монополізація на ринку.
Методи та критерії оцінювання: • практична робота (30 балів)
• підсумковий контроль (70 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бураковський І. Теорії міжнародної торгівлі. — К.: Основи, 2010.
2. Глобальна торгова система: розвиток інститутів, правил, інструментів СОТ: Монографія. — К.: Вид-во КНЕУ, 2009.
3. Коваленко Ю. О., Румянцев А. П. Міжнародна торгівля послуга- ми. — К.: Центр навч. л-ри, 2008.
4. Система світової торгівлі: Практ. посіб.: Пер. з англ. — К.: К.І.С., 2012.