Теорія взаємодії держави і бізнесу

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.07.E.087
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доц. Скорик Г.І.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - знати теоретичні основи формування та реалізації стратегії соціально-економічної політики держави та ведення бізнесу; - особливості державного регулювання різних сфер господарської, приватної та соціальної діяльності; - Знати,механізм реалізації бюджетної, податкової, грошово-кредитної, інвестиційної, цінової, регіональної, соціальної, зовнішньоекономічної та економічної політики; - уміти аналізувати світовий досвід державного регулювання економіки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: політична економія, макроекономіка. - кореквізити: антимонопольне регулювання, державні закупівлі, державна інвестиційна та інноваційна політика, регіональна політика та розвиток територій, антикризове управління
Короткий зміст навчальної програми: - органи державного управління України в системі державного регулювання економіки; - методи державного регулювання; - макроекономічне планування, програмування і прогнозування в системі державного регулювання економіки; - фінансово-кредитне регулювання; - державне регулювання структурних зрушень та інвестиційної діяльності; - державне регулювання підприємницької діяльності; - державне регулювання розвитку АПК.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль ( усне опитування, контрольні роботи) (40%); • Підсумковий контроль (60 %, іспит): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Барінов В.В. Державне регулювання економіки: навч. посібник / В.В. Барінов, Г.І. Скорик. - Львів Видавництво Львівської політехніки, 2012. - 460 с. Швайка Л.А. Державне регулювання економіки: Навч. Посібник. – К. - Знання, 2006. 2. Михасюк І.Р., Швайка Л.А Державне регулювання економіки: Підручник. – Львів, „Магнолія плюс”; видавець СПД ФО „В. М. Піча”, 2006 . 3. Дідківська Л. І., Головко Л. С. Державне регулювання економіки: Навч. посіб. – 5-те вид. – К.: Знання, 2006.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).