Публічна взаємодія із стейкхолдерами
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.108
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: проф. Білик О.І.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
аналізувати існуючу нормативно-правову базу,
що регламентує сферу партнерської взаємодії держави і бізнесу та громади.
здатність аналізувати правові проблеми та формувати правові позиції, здійснювати публічні виступи, брати участь у дискусіях з правових питань
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Історія розвитку економіки
Публічний маркетинг та маркетинг територій
Управління фінансами та державна бюджетна політика
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка бакалаврів до успішної роботи в сфері публічного управління та адміністрування на основі формування у студентів системи знань про сутність і
теоретичні засади публічно-приватного партнерства, його значення для розвитку суспільства та механізми його практичної реалізації, вмінь та навичок використовувати ці знання у практичній діяльності.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: відвідування лекційних та семінарських занять; обговорення
матеріалу теми; оцінювання усних відповідей щодо проблем для обговорення,
передбачених планом семінарських занять, виконання практичних завдань; проведення
експрес-опитувань, тестування, написання самостійних робіт.
Підсумковий контроль: ПМК (залік)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Базилюк А. В. Впровадження та розвиток автодорожніх концесій в Україні: монографія. К.: ЦУЛ, 2013. 216
с.
2. Вінник О. М. Корпоративна форма державно-приватного партнерства: проблеми правового забезпечення на
тлі зарубіжного досвіду: Монографія. Суми: МакДен, 2012. 204 с.
3. Грищенко С. Підготовка і реалізація проектів публічно-приватного партнерства: практичний посібник для
органів місцевої влади і бізнесу. К.ФОП Москаленко О.М., 2011. 140 с.
4. Джабраілов Р. А., Пілігрім Г. С. Правове регулювання концесії: монографія. Донецьк: ДонУЕП, 2012. 131 с